Wij vinden niet dat SF tekort schiet.Op welke manier schiet volgens jullie het Synthforum hierin tekort?
We proberen iets extra’s te organiseren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wij vinden niet dat SF tekort schiet.Op welke manier schiet volgens jullie het Synthforum hierin tekort?
Ik snap niet wat je wilt aantonen, en ik snap niet waarom dit in dit draadje moet. Stuur me dan even een DM.Laat ik het illustreren a.d.h.v een voorbeeld![]()
Het toont hooguit aan dat mijn naam niet ideaal is, maar daar ben ik me van bewustIk toon aan dat zonder serieuze middelen het een verloren zaak is. Iedereen mag dromen, maar dit is de realiteit.
Eclectic’s voorbeeld was misschien wat ongelukkig gekozen, maar z’n post erna klopt wel.Het toont hooguit aan dat mijn naam niet ideaal is, maar daar ben ik me van bewustVerder ben ik blij dat ik me weinig aantrek van 'de realiteit' en ik denk al nooit in termen als 'een verloren zaak'. Ik moet er niet aan denken zeg, welbeschouwd is het hele leven een verloren zaak. Je wordt geboren en je gaat weer dood, nee dat schiet op
Maar ik dwaal af...
Laten we weer ontopic gaan![]()
"In dat initiatief was er geen winstoogmerk, alle kosten werden gedragen"Goede vraag, hopelijk niks. In dat initiatief was er geen winstoogmerk, alle kosten werden gedragen. Is dit iets soortgelijks dan is dat natuurlijk uitstekend.
Maar als er wel kosten aankomen dan is het natuurlijk beter om daar transparent over te zijn. Ook over wat er met je materiaal gedaan wordt qua promotie.
Elkaar helpen is altijd goed. En voor niets gaat de zon op. Maar ben je van plan wat te verdienen (weet niet of dat hier het geval is) dan is het fijner om daar gewoon direct transparant over te zijn.
Kwaliteit mag best wat kosten.
Wellicht zin om eens te praten en te kijken waar we elkaar kunnen ontmoeten/ ervaringen delen in dit plan?Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ts intenties niet oké zijn.
Ik heb een playlist opgezet op spotify met Synthforum muziek, en opzich wordt er best veel in geplaatst. Ik geloof een aantal 100 tracks/jaar.
Het volume is er, de muziek is er, het publiek is er niet. En daar is denk ik echt iemand voor nodig die thuis is in social media marketing
@BasZiePee je post kwam een beetje tussendoor
Ik verafschuw social media zo ongeveer, ik kan er niks mee. Ik heb een keer een cursus gedaan over online marketing. Ook wel eens wat geprobeerd met affiliatie marketing enz. (Vind het leuk om dingen te leren in het algemeen)Wellicht zin om eens te praten en te kijken waar we elkaar kunnen ontmoeten/ ervaringen delen in dit plan?
Waarom zou je zo denken? Ik snap dat echt niet. Als je zo begint, weet je zeker dat het niet lukt.De muziekbusiness is ontiegelijk moeilijk. Mocht je van muziekproductie een vakantie per jaar overhouden dan mag je eigenlijk al een gat in de lucht springen.

Die keiharde realiteit leeft in zo veel sectoren. Mijn vrouw schildert.. ze is - bijna verplicht als gevolg - digitale Instagram slaaf. Tegenwoordig concurreert iedere artiest met miljoenen anderen via het (verplichte) internet. Jaren geleden heb ik voor een privé IT project de wereld van "goedkope buitenlandse zelfstandigen" ontdekt (toen: vWorker).. wat een eye-opener ! Stapels, bergen, neen.. zéeën van mensen die hun skills aanbieden voor slavernij prijzen (enkele tientallen dollars voor deliverables die je hier in West Europa onder de 500 euro niet zult vinden). Indiers, Pakistanen, Indonesiers, Brazilianen, Egyptenaren, you name it.. een tsunami van mensheid dat smeekt om uitgebuit te worden.De muziekbusiness is ontiegelijk moeilijk. Mocht je van muziekproductie een vakantie per jaar overhouden dan mag je eigenlijk al een gat in de lucht springen. En ik gok dat je het dan al gaat hebben over structurele audiences van 10.000+ die streamen en een enkeling merch koopt
Ik heb het ook geprobeerd via upwork.Die keiharde realiteit leeft in zo veel sectoren. Mijn vrouw schildert.. ze is - bijna verplicht als gevolg - digitale Instagram slaaf. Tegenwoordig concurreert iedere artiest met miljoenen anderen via het (verplichte) internet. Jaren geleden heb ik voor een privé IT project de wereld van "goedkope buitenlandse zelfstandigen" ontdekt (toen: vWorker).. wat een eye-opener ! Stapels, bergen, neen.. zéeën van mensen die hun skills aanbieden voor slavernij prijzen (enkele tientallen dollars voor deliverables die je hier in West Europa onder de 500 euro niet zult vinden). Indiers, Pakistanen, Indonesiers, Brazilianen, Egyptenaren, you name it.. een tsunami van mensheid dat smeekt om uitgebuit te worden.
Het Internet heeft álle mogelijke markten, die voor 1990 nog relatief apart bestonden, tezamen gegooid. Wie vandaag gelijkwat wilt aanbieden, of het nu kunst-gerelateerd is of niet, is verplicht om dit aan de hele wereld aan te bieden. Dan moet je inderdaad best de realiteiten van die onmenselijke concurrentie aanvaarden vóór je de stap zet.