Vic
Soldeerprofeet
Nord stage 4 gespeeld bij een vriend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De beste bezoekjes zijn onverwacht.Aangezet en weer uitgezet, omdat de deurbel ging voor onverwacht bezoek.
Echt? Ik heb er een bloedhekel aan. Mensen kondigen zich beter aan van tevoren zodat ik me mentaal kan voorbereiden.De beste bezoekjes zijn onverwacht.
Forumleden?Echt? Ik heb er een bloedhekel aan. Mensen kondigen zich beter aan van tevoren zodat ik me mentaal kan voorbereiden.
Ik heb hier nog de fabrieksgeluiden voor gemaakt. Lang geleden maar kan me nog herinneren dat de FM sectie slim is ontworpen. Zelfs ik begreep in ene FM!Bwoah, vandeweek mijn Alesis Fusion weer eens aangezet. Wat is het eigenlijk toch een geweldige synth! Heerlijke pads en broekspijpen wapperende virtual analog sounds. Deze synth gaat nooit meer weg.![]()
heb je die alternatieve firmware voor de pocket scion die een sound engine toevoegt ooit getest?Geëxperimenteerd met de combinatie Pocket Scion en VS2 visual synthesizer.
Dat blijkt een interessante combinatie.
Daarna nog de Pocket Scion als input gebruikt voor de MiniFreak V en ook dat leverde interessante resultaten op.
Mochten de interne instrumenten gaan vervelen dan ligt er nog een hele wereld open.
Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval!
Er is een verborgen optie in de Fusion, waarbij de zgn. credits vermeld worden. Hier staat inderdaad een zekere Pim bij.Ik heb hier nog de fabrieksgeluiden voor gemaakt. Lang geleden maar kan me nog herinneren dat de FM sectie slim is ontworpen. Zelfs ik begreep in ene FM!![]()
heb je die alternatieve firmware voor de pocket scion die een sound engine toevoegt ooit getest?
Nog erger is : Afspreken en dan komen ze niet.Echt? Ik heb er een bloedhekel aan. Mensen kondigen zich beter aan van tevoren zodat ik me mentaal kan voorbereiden.