Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Dirtywave M8 IOS app uitgeprobeerd op iPhone met ps4 controller aangesloten via usb-c. Werkt. En Launchpad mk3 ook.

Ik heb lekker met m'n eigen synths aan een track gewerkt, maar ik heb vooral gewenst dat er opeens een Poly Evolver in mijn leven verschijnt. Jeumig, wat is dat een vette synth zeg.

Acid House livejam met Ensoniq DP4 Pro, Beat Forge, ABL3 mixed with SSL360™ system, te groot voor een direct link, daarom alleen soundcloud deze keer.

Daar denkt Jan G anders over

Bwoah, vandeweek mijn Alesis Fusion weer eens aangezet. Wat is het eigenlijk toch een geweldige synth! Heerlijke pads en broekspijpen wapperende virtual analog sounds. Deze synth gaat nooit meer weg.:okdan:

Bwoah, vandeweek mijn Alesis Fusion weer eens aangezet. Wat is het eigenlijk toch een geweldige synth! Heerlijke pads en broekspijpen wapperende virtual analog sounds. Deze synth gaat nooit meer weg.:okdan:
Ik heb hier nog de fabrieksgeluiden voor gemaakt. Lang geleden maar kan me nog herinneren dat de FM sectie slim is ontworpen. Zelfs ik begreep in ene FM!😎

Geëxperimenteerd met de combinatie Pocket Scion en VS2 visual synthesizer.
Dat blijkt een interessante combinatie.
Daarna nog de Pocket Scion als input gebruikt voor de MiniFreak V en ook dat leverde interessante resultaten op.
Mochten de interne instrumenten gaan vervelen dan ligt er nog een hele wereld open.

Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval!

De (32) originele patches van de DX7 in de FM1 geladen, en ook nog een tweede bank met allerlei patches (Rhodes, Moog, OBx, …). Klinkt veel beter dan de fabrieks-presets.

Geëxperimenteerd met de combinatie Pocket Scion en VS2 visual synthesizer.
Dat blijkt een interessante combinatie.
Daarna nog de Pocket Scion als input gebruikt voor de MiniFreak V en ook dat leverde interessante resultaten op.
Mochten de interne instrumenten gaan vervelen dan ligt er nog een hele wereld open.

Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval!
heb je die alternatieve firmware voor de pocket scion die een sound engine toevoegt ooit getest?

Ik heb hier nog de fabrieksgeluiden voor gemaakt. Lang geleden maar kan me nog herinneren dat de FM sectie slim is ontworpen. Zelfs ik begreep in ene FM!😎
Er is een verborgen optie in de Fusion, waarbij de zgn. credits vermeld worden. Hier staat inderdaad een zekere Pim bij. :okdan:

• Duimpje
Duimpjes: Pim
heb je die alternatieve firmware voor de pocket scion die een sound engine toevoegt ooit getest?

Nee, ik ben altijd een beetje huiverig voor die dingen en wat ik ervan hoorde was voor mij ook niet direct uitnodigend.
Voor onderweg vind ik de aanwezige engines prima en thuis heb ik al mijn instrumenten ter beschikking.
Ik zou nog steeds wel graag een case eromheen hebben, maar zie op het moment slechts stl bestanden.

Back