Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar dit is dus ook (misschien wel onbewust, maar toch) een slimme manier om traffic te genereren.. Te vaak kom ik ook op hun site terecht als ik zoek, en het is al verkocht of niet leverbaar.. tweedehands spul ook veel. Maar vast goed voor de ranking..
En geen faders, slechts 2 inputs.. Waarom zou je de 707 willen vervangen?

Same. Fijn winkeltje met wie je vaak goede (inruil) deals kunt maken. Heb er ook al een en ander vandaan.Ik heb goede resultaten bij de jongens van de Dijk.
Ik zie zo veel berichten dat Digitakt en Octatrack nu overbodig is, dit is de nieuwe Octatrack. Maar zo zie ik het helemaal niet. Elektron ook niet denk ik, anders zouden ze niet een jaar na DT2 dit doen.Lijkt wel of ze een soort mini DAW hebben gemaakt. Leuk idee, maar lijkt me ongelofelijk veel gepiel, als je hier hele werken in wilt maken. Dan heb ik veel liever de Maschine Plus. Is goed koper en makkelijker te bedienen. Voor iedereen die al een of meerdere Elektron boxes heeft zie ik de incentive om te switchen niet helemaal. De slider en scenes hadden het wat mij betreft nog interessant kunnen maken (echt de allerbeste Elektron feature ever), maar die zit hier niet op. Een veel toegankelijkere Octatrack had mij nog kunnen boeien. Dit totaal niet.
Ik hoop eerder op een firmware update voor de bestaande MC-707. Met de hardware is niks mis mee en alles wat er nog 'mist' kan volgens mij prima met firmware worden verbeterd.Misschien dat Roland nog een x met een 707 mk2 komt.
DT2 gaat deze niet vervangen met 'maar' 8 tracks.Ik zie zo veel berichten dat Digitakt en Octatrack nu overbodig is, dit is de nieuwe Octatrack. Maar zo zie ik het helemaal niet. Elektron ook niet denk ik, anders zouden ze niet een jaar na DT2 dit doen.
Maar goed; zo gaat dat op het elektron forum.
DT2 gaat deze niet vervangen met 'maar' 8 tracks.
OT weet ik zo niet. Daar schuurt hij volgens mij wel wat dichter tegenaan dan de DT2, maar dan een moderne 'light' versie ofzo.
In de wereld van Elektron designers zal het allemaal logisch zijn en vult dit mss wel een gat wat er nog niet was in de markt.
Die 2 extra outputs vind ik heel interessant, dat weerhoudt me ervan om een DT2 te kopen, maar 8 tracks vereist dan weer dat je 'iets' ernaast zet (als je groovbox functionaliteiten wilt)
Klopt, een aantal 'wishes' kunnen prima in de FW opgelost worden.Ik hoop eerder op een firmware update voor de bestaande MC-707. Met de hardware is niks mis mee en alles wat er nog 'mist' kan volgens mij prima met firmware worden verbeterd.
Ben het met je eens, de sample afdeling kan beter. Vooral de looper track voelt niet af. Heb altijd gedacht dat er nog een keer een 2.0 update zou komen, maar die blijft vooralsnog uit...
)Een hele drumkit op 1 track lijkt me lastig, tenzij je noten aan samples toe kunt wijzen.Stel je wil een elektron sequencer dan is dit wel de meest uitgebreide lijkt me. 16 voice poly per track. Dat is niet mis. Ik geloof dus dan je dan een hele drum kit in een track kan maken afhankelijk van hoe het werkt met filters etc.
Even wachten op de officiële specs.Is dat verdeeld over alle tracks of kunnen alle tracks dat dan weer?
Zo werkte vroeger iedere multi sampler, alle akai’s asr 10, kontakt, sampler in ableton. General Midi doet dit nog heeft nogsteeds deze indeling van kick op c1 geloof ik dan hihats op de zwarte toetsen snare op d1 enzovoortEen hele drumkit op 1 track lijkt me lastig, tenzij je noten aan samples toe kunt wijzen.
(misschien kan dat wel, maar of het echt gebruiksvriendelijk wordt weet ik niet)
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een device aan jouw wensen voldoetWaarom vervangen?
. Elektron lijkt me het minst geschikt als merk, die willen toch wel dat je minstens twee van hun doosjes neerzet. Wel wat overlap, maar elk toch zijn eigen kracht. Is de push standalone niet ideaal voor jou? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een device aan jouw wensen voldoet.
Ableton live mag het gaan proberen. Mogelijk over een poosje met een Push (3?) erbij.Elektron lijkt me het minst geschikt als merk, die willen toch wel dat je minstens twee van hun doosjes neerzet. Wel wat overlap, maar elk toch zijn eigen kracht. Is de push standalone niet ideaal voor jou?
Idd.Ontopic,