Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Alle Elektron artikelen die ze niet op voorraad hebben zijn 'Tijdelijk niet leverbaar'. Doet mij denken aan de laatste maanden van Key Music, toen waren er ook veel artikelen niet leverbaar omdat ze hun leveranciers niet betaalden.

Alle Elektron artikelen die ze niet op voorraad hebben zijn 'Tijdelijk niet leverbaar'. Doet mij denken aan de laatste maanden van Key Music, toen waren er ook veel artikelen niet leverbaar omdat ze hun leveranciers niet betaalden.
Ook vrij weinig courant Korg spul leverbaar daar, viel me laatst op.

tumblr_548f3d1578479dbae16dec4faf8f1723_158583b4_500.gif

Even dit topic rechts inhalen met een zijdelingse vraag: heeft iemand wel eens die 250 euro gekregen die wekelijks wordt uitgeloofd voor het plaatsen van een review?

Ik heb 3 weken terug dit setje besteld en nog wat dingen.. Client Challenge
Setje had toen 5 werkdagen levertijd.. week erna belde ik en zou nog ff duren.. levertijd werd kort daarop aangepast naar 9 werkdagen.. Nu staat er ook tijdelijk niet leverbaar. Kan zijn omdat ze de levertijd gewoon niet halen maar ik ga morgen maar es ff bellen. Had het vorige week eigenlijk willen gebruiken.. urrgentie is er niet meer..

Edit: Eigenlijk is heeft alles wat niet op voorraad een melding 'tijdelijk niet leverbaar' en zelfs ook niet meer te bestellen.. weird..

Laatst gewijzigd:
Ik had vandaag een setje genelecs in het mandje. Waren 40 euro per stuk goedkoper dan bij Thoman (560 ipv 600), maar 4 weken levertijd. Heb geen haast dus vond het een goede deal.

Net gekeken en nu zijn ze niet meer leverbaar. Als ik de verhalen hier zo lees, ben ik blij dat ik ze niet besteld heb….

hopelijk wordt het opgekocht door thomann die hebben zo goed als alles in huis .Dan moeten ze er wel 5 verdiepingen bij opbouwen in Goes

Elke keer als dit topic voorbij komt kots ik een klein beetje in m’n mond, puur door de naam Jochanan.

Waren z’n ouders amish, en waarom hebben die dit hun kind aangedaan?

Als ik dit zo lees allemaal dan zijn dit de laatste stuipjes… die hebben geld tekort!

Ik ben nu toch wel wat bezorgd over de winkel hoor. Ik zie heel veel courante producten op 'tijdelijk niet leverbaar' staan. Bv een Samson Patchbay of een Boss Metal Zone distortion pedaal of alles van Focusrite.
Ik zou daar nu geen grote bedragen naartoe willen sturen.

Sterker nog.. Je kunt zelfs niets meer bestellen als het niet op voorraad is. Check maar eens..

Ik had toevallig wat Nazca patchkabeltjes in mijn winkelmandje staan..

Niet meer te bestellen
Kijk ik ff op de kabeltjes pagina, alleen nog huismerk en hier en daar een hosa'tje

Hoelang nog?
Ze staan duidelijk op omvallen.
100% technisch faillisement, binnenkort UVvB
Wie wedt er mee om een fles Islay van 18 jaar :dubbel:

Back