Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Najahhhhh volgens mij is dit ook exact waar ze t magazijn voor gebruikten…. Oja, en er doorheen tetteren met je megafeauwnZe hebben een efficient modern magazijn. Dat zouden ze voor alle mogelijke kleine dingetjes kunnen gebruiken om te versturen.

Volgens de banner op de website bestaan ze 21 jaar.. verkochten toen voornamelijk DJ en licht apparatuur.. dat is hoe ze een beetje begonnen zijn, Drive-in shows doen..Zo is Bax een jaar of 25 geleden ook begonnen.....met niks op voorraad![]()

Ik had de B stock Iridium core gekocht... Kwam aan en bleek dat touchscreen niet werkte. Stuurde terug... Belde iemand van Bax me op met melding dat de core geen touchscreen heeft.B-stock product in goede orde en binnen een dag ontvangen.
Had eerder nog een vraag gesteld over de Waldorf Iridium Core. Die was plotseling € 400 duurder geworden (naar niveau 'adviesprijs'). Daar kwam nog een reactie op dat de prijs weer de oude is, maar dat het product momenteel niet leverbaar is (terwijl er eerst nog een levertijd stond van 8 werkdagen).
Voor concurrentie.voor diversiteit