Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik heb ergens nog wel 500 euro liggen, wacht ff, dan koop Ik de hele tent leeg!

T zou wat zijn he? Wie gaat onze stages dan nog supporten? Hé? Nou?

Ff logica, als je je tent wil verkopen, voornamelijk de naam en googelen, wil je dan veel, of helemaal geen voorraad hebben liggen?

0 voorraad betekend (denk ik) dat je geen fluit kan omzetten, maar ook dat een nieuwe partij niet over oude restanten meuk hoeft na te denken…

Tiswa ammel…

Voorraad drukt op de balans, om overgenomen te worden kun je beter zo weinig mogelijk voorraad hebben. Zeker als je samen gaat met een grotere partij die betere inkoopvoordelen kan onderhandelen dan jij.

Ja precies wat ik dacht… lijkt dan dus op voorsorteren…

Ze hebben een efficient modern magazijn. Dat zouden ze voor alle mogelijke kleine dingetjes kunnen gebruiken om te versturen.
Najahhhhh volgens mij is dit ook exact waar ze t magazijn voor gebruikten…. Oja, en er doorheen tetteren met je megafeauwn 📢

Maar alle gekheid aside, nog nooit een probleem gehad met Bax. koop niet zoveel meer, maar jammer als t zou verdwijnen. Leipe oude joodse naam of niet…

Joodse naam of niet, dan hoef je nog niet zo'n onbeschofte pleurislijer te zijn voor je personeel als die droeftoeter is/was.
Hoe mensen moeten overwerken voor de kat z'n viool zonder betaling om reparaties te doen.
Nou euhm ik had die soldeerbout in z'n ... (kzegnix)

Maar lijkt idd op komende overname.

Eey Thomann
Hier in doetichem staat een enorm pand van de mediamarkt leeg
hint hint

Het lijkt wel of elke keer als ik de pagina ververs er meer artikelen "Tijdelijk niet leverbaar" zijn. Het lijkt er toch op dat er iets staat te gebeuren daar.

Zo is Bax een jaar of 25 geleden ook begonnen.....met niks op voorraad:)
Volgens de banner op de website bestaan ze 21 jaar.. verkochten toen voornamelijk DJ en licht apparatuur.. dat is hoe ze een beetje begonnen zijn, Drive-in shows doen..

logo_21jaar_nl.svg

Dit kan ik dan weer ff niet volgen.. het setje wat ik besteld had. 5 werkdagen levertijd.. en na 3 weken wachten 'niet meer leverbaar' was.. is vandaag ineens op voorraad. 2 x over gebeld. Waaronder gisteren dus.. ik denk dat ze eerder problemen hebben met de levertijden te voorspellen en het bijhouden van de actuele voorraad. Had ik gisteren nou gewoon ff gehoord dat het er was had ik het gewoon kunnen ontvangen.

1742648042994.png

Zag ook iets paar weken levertijd en nu ook niet meer leverbaar. Heel apart, heeft iemand afgelopen weken een verjaardagscode gehad ?

Alleen een "extra 11" op b-stock.
Wilde deze week wat Stagg kabels bestellen..ook niets meer op voorraad.

B-stock product in goede orde en binnen een dag ontvangen.

Had eerder nog een vraag gesteld over de Waldorf Iridium Core. Die was plotseling € 400 duurder geworden (naar niveau 'adviesprijs'). Daar kwam nog een reactie op dat de prijs weer de oude is, maar dat het product momenteel niet leverbaar is (terwijl er eerst nog een levertijd stond van 8 werkdagen).

B-stock product in goede orde en binnen een dag ontvangen.

Had eerder nog een vraag gesteld over de Waldorf Iridium Core. Die was plotseling € 400 duurder geworden (naar niveau 'adviesprijs'). Daar kwam nog een reactie op dat de prijs weer de oude is, maar dat het product momenteel niet leverbaar is (terwijl er eerst nog een levertijd stond van 8 werkdagen).
Ik had de B stock Iridium core gekocht... Kwam aan en bleek dat touchscreen niet werkte. Stuurde terug... Belde iemand van Bax me op met melding dat de core geen touchscreen heeft.

Had ondertussen al een andere Core gekocht waar de touchscreen perfect werkte. Dat zei ik ook tegen de werknemer van bax ... Hij beweerde koppig dat de Core geen touchscreen heeft... 🤣

Heb wel netjes mijn geld terug gehad in 2 weken... Betaal enkel met paypal wel dus zat goed.

Al met al is het voor consumenten alleen maar goed hè als Bax blijft bestaan. Of ze nou steken laten vallen of niet.. ik ben voor diversiteit

Back