jserle
JS Jacques Serle
Gelukkig is er iemand die wel op let. Per minuut en niet per seconde. Ik heb het verbeterd. Het kon nog net met wijzigen.Per seconde? Jserlecore.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is er iemand die wel op let. Per minuut en niet per seconde. Ik heb het verbeterd. Het kon nog net met wijzigen.Per seconde? Jserlecore.
Wat valt er te denken over mensen van die dure `gelikte` keyboads gebruiken? Is het dan in een keer geen kunst meer?Uiteindelijk pas je als je iets met melodie of harmonie doet altijd muziektheorie toe, ook al ben je je er misschien niet eens van bewust.
Er was in de nineties toch zo'n nummer waar de mc bpm's afroepte en eindigde met "20 million bpm in your f*cking head" of zoiets? Gevolgd door een bijna constante toon omdat het tempo zo omhoog was gedraaid. Ik krijg het niet gegoogled.440bps![]()

Omdat jij al die moeite hebt moeten doen om vanuit de theorie muziek te maken en de ongeletterde nietDank allen voor jullie mening. Ik hoor het extreem vaak, en ervaar het als kwetsend als de ongeletterde per definitie als geniaal wordt gezien. Dat houdt me bezig. Blijkbaar ben ik een uitzondering. Dat komt wel vaker voor.

Dank allen voor jullie mening. Ik hoor het extreem vaak, en ervaar het als kwetsend als de ongeletterde per definitie als geniaal wordt gezien. Dat houdt me bezig. Blijkbaar ben ik een uitzondering. Dat komt wel vaker voor.
mijn excuses.
Voor wat het waard is, ik vind jouw werkjes altijd erg leuk, omdat ze zo apart en origineel zijn.Dit jaar eindigde ik als laatste.

Dit somt het aardig op denk ik. Muziektheorie lijkt me ook nooit een doel op zich, maar het kan wel een goed middel zijn om makkelijker tot resultaten te komen. Simpelweg omdat die theorie in feite niets meer is dan gedocumenteerde ervaringen van al die lui die tegen dezelfde dingen aanliepen als jij, en daar een oplossing voor gevonden hebben. Beheersing van muziektheorie geeft jou direct toegang tot deze schatkist van oplossingen om uit te shoppen wat je wil. Maar je hóéft ze niet te gebruiken.muziektheorie creeert niks, het beschrijft alleen. voor de een kan het bestuderen ervan nieuwe ideetjes opleveren omdat ie het zelf nog niet ontdekt had. voor de ander voelt voornamelijk een beperkte kennis van de theorie als een rem omdat je aan de 'regels' wil voldoen. maar muziektheorie kan ook totaal dissonante niet te haggelen muziek beschrijven, je hoeft niks van de theorie.
Misschien had ie een kater toen die het zei en dacht ie er een dag later weer anders over