Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
digitaal to the bone! knappe jongen die dat met analoge circuits voor elkaar krijgt...Origineel geplaatst door cloudman
(schiet me niet dood, weet niet of de MD analoog is of niet)
Origineel geplaatst door BananaWorld
Eigenlijk valt het met die waardedaling van analoge synths nog wel mee. Koop maar eens een nieuwe synth en kijk wat die na drie jaar waard is.
Origineel geplaatst door ricercar
Ter illustratie: ik kocht twee jaar geleden een ms2000 voor 800 euro. Heden ten dage zie je ze soms al voor 350-400 tweedehands aangeboden worden. En dat terwijl voor een ms20 nog steeds met gemak 700 tweedehands wordt gevraagd.
Nu heb ik zowel een ms10, een ms20 als een ms2000. Hoewel deze apparaten zich niet laten vergelijken moet ik constateren dat mijn liefde voor de oude ms-bakjes niet minder is geworden, maar dat ik nog steeds een haat-liefde verhouding heb met de ms2000. De reden? het gigantische verschil in klank. Desalnietemin hebben (eerdergenoemde)analoge bakken het nadeel dat je niets kunt opslaan; bovendien ontstemmen ze snel. De sterke en zwakke punten van analoog versus digitaal liggen mijns inziens dan ook op een geheel ander vlak: analoog blijft voor mijn oren gewoon lekkerder klinken terwijl digitale bakken een funtionalitieit bezitten waar je vroeger alleen maar van kon dromen.

Origineel geplaatst door dione
ach....hype of niet....analoog is toch beter als digitaal...![]()
Origineel geplaatst door Mostatic
Oja het is analoog beter DAN digitaal. Overtreffende trap.
groter dan
even groot als
ghehe

http://www.marktplaats.nl/index.php...ter%26s%3D30%26b%3D1%26t%3Da%26submit1%3DZoek
Origineel geplaatst door dione
ach....hype of niet....analoog is toch beter als digitaal...![]()

Origineel geplaatst door Mostatic
Oja het is analoog beter DAN digitaal. Overtreffende trap.
groter dan
even groot als
ghehe
] Nee hoor, dat was tot een paar jaar geleden. Men leefde namelijk in de veronderstelling dat 'groter als' een germanisme is en dus fout. Dat blijkt etymologischer echter niet juist, het is gewoon Nederlands. Om die reden en omdat het volledig ingeburgerd is (taalregels voegen zich naar het spraakgebruik en niet omgekeerd) is 'groter als' tegenwoordig ook juist (zie de meeste recente spellingsoverzichten).
[/off-topic]
Origineel geplaatst door Leo
bass, voor mij heb je gelijk, zo voel ik het ook, maar 1100 (1050 intussen) voor een gekraste tr808 is wel veel te veel natuurlijk.