Vizion
Rock Solid
Origineel geplaatst door fuse
... 750 voor een juup 6 is ook behoorlijke forse prijs...
Zo spectaculair is dat toch niet? Dacht dat die dingen gemiddeld tussen
de 800 en 1000 van de hand gingen? :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
... 750 voor een juup 6 is ook behoorlijke forse prijs...

Origineel geplaatst door mc_kwok
Zelfs ik heb nu iets analoogs gekocht.
Nee hoor, de hype begint nu pas.
![]()

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Ik was een jaar of 3 geleden helemaal geil op de ms-20.

Origineel geplaatst door cybermax
Wie luistert naar bijvoorbeeld het Madonna album met daarop "frozen", hoort Juno106 sounds en Korg MS synths gesequenced door een Atari computertje.
Er wordt hier ook niet gesuggereerd dat de prijzen voor synths enorm zullen dalen, maar dat de enorme prijsstijging voorbij is, dat mag toch wel geconcludeerd worden.Deze thread doet me een beetje denken aan die discussie over het wel of niet instorten van de huizenmarkt. Dit is de afgelopen 3 jaar al tig keer voorspeld, maar de prijzen blijven stijgen.
Een investering doe je om een waardevermeerdering te krijgen. No way dat al die oude apparatuur meer waard wordt. Stel je hebt 5 synths, 1 ervan moet gerepareerd worden voor zeg 100 euro. Dan moeten ze allemaal wel erg in waarde stijgen om nog een rendement van 3% per jaar op te leveren.Analoge bakken zijn denk ik wel een goede investering.
Knap hoor. Die synth heeft ongeveer 2x zoveel mogelijkheden als driekwart van de ‘klassieke vintage’ synths. Qua klank zou een nordlead net zo’n goede aanvulling kunnen zijn als een analoge synth.Ik heb nu mn Virus totaal uitgemolken, en ik begin nu echt te leren dat het echt zijn beperkingen heeft
Idd, alle dikke vette basslines zijn gemaakt met een analoge synth!!!Ook voor een lekkere dikke vette bassline, moet je toch ook zekers een analoge bak hebben
Origineel geplaatst door falafelbiels
Maar hoelang duurt het nog totdat ik geen wannabe meer ben eigenlijk?