Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door wouw
Als dat ding echt helemaal goed is, dus zuivere toetscontacten, zuivere sliders etc etc dan is hij wel 150 waard. Het scheelt echt een hele hoop werk.
Origineel geplaatst door Luftmeister
Dat 'ding' blijkt mijn vorige 310 te zijn. Ik heb inmiddels een witte![]()

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Het verschil tussen de 310 unique en de theatre 310 unique is dat de theatre de ritmebox heeft?

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
[B
Als ik hem hier de trap op zou krijgen (lastige bocht) of op één of andere manier het raam op het eerste binnen, heb ik nu eigenlijk wel weer plaats voor een 310. Het kriebelt...[/B]

Helaas werd mijn vorige vraag niet beantwoord maar ik was er zelf al achter.
Ik heb ondertussen een 310 gekocht en nog even een paar vraagjes:
Gebruiken jullie de koptelefoonuitgang om hem op je mengpaneel/versterker aan te sluiten?
En waarvoor dient die andere vreemde uitgang aan de achterkant?
Mocht iemand een handleiding hebben dan hou ik me aanbevolen.
Bedankt voor je reactie Turtel. Ik maak zelf wel even een verloop van stereo jack naar 2x mono contra jacks.
Het verbaast me een beetje dat er al 20 pagina's lang over de 310 wordt gesproken maar er blijkbaar maar weinig mensen zijn die me kunnen helpen. Iemand moet toch weten waar die knoppen voor dienen en die rare aansluiting op de achterkant?
Waarvoor dienen de knoppen aan de rechterkant van het string gedeelte? (Princ. Solo Stops & Ped Stops)?
Verhip, het werkt. Bedankt voor de uitleg.principal solo laat de solo-klanken van het bovenklavier door de stringsectie heengaan, het zijn de meest rechtse klanken (8 laatste van rechts)
ped stop laat het geluid van de voetpedalen door de stringsectie gaan.
Het effect van beide schakelaars is duidelijk hoorbaar. Dus als je geen verschil hoort is er iets defect of zijn de schakelaars vuil...
De stand van de orbitone-knoppen heeft hier geen invloed op.