Synthnl
Synthesizer Deuntjesmaker
En ik ben blij. Vandaag zijn mijn Smallstone en Mistress gearriveerd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hanz
Hehe, dank voor het aanbod... maar ik heb binnenkort een Eminent 2500 staan ...
en een 310 Unique in de garage...

Nou, geld waard... niet meer de 20.000 gulden die het ding in 1980 kostte...
Ik heb 'm bespeeld bij de huidige eigenaren, daar bleken er een paar kleine dingen mee te zijn.
Het ergste, 2 baspedalen die het niet doen, maar dat lijkt een probleempje met de reed-switches te zijn. Dan nog wat kleine kraakjes in de schuiven, maar da's geen drama.
Ik laat denk ik de wereldberoemde Huib de Bruijn maar een keertje langskomen voor een eerste opkuis-ronde. Heb 'm al even aan de telefoon gehad erover...
Maar goed, 163 kilo puur orgel-genot! Gelukkig wordt het ding bij mij thuis gebracht!
Binnen nu en 2 weken foto's!
een VOL pedaal (in goede staat) van een 2000 in de aanbieding (zou dat passen?)....

Origineel geplaatst door Unic
Ik heb toevalligeen VOL pedaal (in goede staat) van een 2000 in de aanbieding (zou dat passen?)....
![]()

.Origineel geplaatst door Hanz
Ik weet wel zeker, eigenlijk. Als ik je er vanaf kan helpen / omruilen, graag zelfs... maar da's voor jou ook niet zo handig toch?
Ik moest trouwens daarnet erg lachen om je site... kwam ik zowaar een MP3 van m'n eigen productie op tegen!![]()
LOL

Dan heb je een compact geheel dat meer kan dan ieder ander solina string ensemble! Alternatief: 2 klavieren toch 1 octaaf verschuiven, linksboven de stringcontroller module, rechtsonder de arpeggio module.Origineel geplaatst door Nicolas 2000
(is het string ensemble eigenlijk stereo in een 2000gt?)

Kijk nou, m'n Eminent 310 heeft van de anabolen gesnoept!
![]()

En passen ze?![]()
En nu de vraag van 1 miljoen...werkt je rimtmebox nog?

Maar aangezien de 2500 nog breder is dan de 2000, is de pedalenbak van een 2000 ongeveer 20 cm smaller.