zee container isoleren voor studiootje

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Zijn die containers nog niet roestvrij voorbehandeld btw ? anders rotten ze toch in no time weg op volle zee ?

Nee is gewoon staal met lik verf erover. En rotten doen ze ja :D

Ja dat idee van ingraven was niet helemaal 'n geintje. Kijk, makkelijk of goedkoop zal het niet zijn, maar dat is van binnenuit isoleren ook niet. De geluidsisolatie zal bij ingraven fantastisch zijn, en je houdt al je binnenruimte over. En ik weet niet hoe het verder met de omgeving zit, maar misschien is het wel fijn om dat ding uit de weg te hebben. Maar het is een flinke klus:

- roestvrij behandelen, en dus eerst schuren ofzo. Lijkt me 'n kutklus.
- kuiltje graven. Inderdaad niet met de hand. Geen idee wat het kost om 'n graafmachine te huren, misschien valt dat nog best mee.
- Ding erin takelen en zorgen dat ie recht staat. (eerst balken in die kuil?)
- Deur/trappegat constructie. Tsja. Je wil er ook nog in en uit kunnen.
- ventilatie. Je moet ook nog kunnen ademen.

Niet goedkoop, en ook niet in 'n weekend te doen... Maar dan heb je wel 'n HEEEELE coole studio-kelder.

Wat aanvoer van frisse lucht (liefst koud) is ook geen geen overbodige luxe in een volledig ge-isoleerde zee container.
Kan me nog vaag iets herinneren van een akefietje in de haven van Dover....................=(

Hay

Kan je niks er om heen bouwen, een houten schuurtje.ronnie loods, ga maar door

kan je er nog wat leuks van maken en is makkelijker te isoleren

je houdt alle ruimte van binnen over

Veel succes met je container

Greetz Turtel _/8D\_

Is geen gek idee van turtel. Je zou er ook een houten bak rond kunnen bouwen en volstorten met beton.

Wat aanvoer van frisse lucht (liefst koud) is ook geen geen overbodige luxe in een volledig ge-isoleerde zee container. [/QUOTE

ook dat zie ik weer over het hoofd ja en ik heb zelfs nog wel een jaar lang elke dag containers leeg gehaald zomers lekker met 40 graden in je korte broek zwoegen en swinters met jas sjaal en muts op aan het werk

Back