[Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

Re: Re: Prijzen ?

Re: Re: Prijzen ?

Origineel geplaatst door apollo
Waarom moet het weer om geld gaan? :gaap: Het loopt toch mooi zo?

Nou, het moest niet per sé om geld gaan. Het gaat om de beloning.
Gebruik het geld dan om een 3tal mooie cadeautjes (je vind wel een sponsor) voor de winnaars te kopen.
Leuk voor SF, leuk voor de sponsor, leuk voor de winnaars. Iedereen tevreden.
Ook goed ?
En hey, it was only an idea.

PS: je kan iedereen de keuze laten om te betalen of niet.Als je dan niet wil meebetalen kan je ook niet
meedingen naar een prijs.

Re: Prijzen ?

Re: Prijzen ?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Stel dat er inschrijvingsgeld zou worden gevraagd.

Hier op het synthforum kost niks geld.
Ik vind het dan ook een stom idee !

:W

en nu weer snel on-topic

Ik weet het niet hoor.. met zo'n puntensysteem.. ik geef graag al mijn punten aan iemand anders.
Liever de Applaude / Smite functie.

Origineel geplaatst door Pim

Postief viel mij de goede geluidskwaliteit op. Iedereen kan goed klinken in 2005! Dat was 25 jaar geleden, toen ik begon met synths, wel anders.

ja, dan moet je vooral die van mij eens luisteren. 64kbs mp3 en top mastering. :dubbel:

Zo ik ben door het snelluisteren(3 postities per nummer) van alle nummers heen. Nu mot ik dus m'n rijtje met genoteerde nummers (zijn er heel wat) nog helemaal luisteren.

Wat me opviel is dat er vaak overdreven veel stereo panning wordt gebruikt. Das op een gegeven moment toch erg vervelend via koptelfoon.

Het lijkt wel of het persee noodzakelijk is om veel geluiden constant heen en weer te gooien.
Beetje overdreven, wordt nummer niet beter door.

Origineel geplaatst door bliepertronic
moest het trouwens een track zijn die dit jjaar gemaakt is??/
zoja, dan speel ik vals, mijn track van headquarter komt uit 1998 ofzo..

Favoriete Synthforum Track 2004

Wat denk je zelf :stupid

Ik zou ook heel graag willen stemmen maar ik kan geen mp3 downloaden op mijn werk en thuis heb ik een 33k6 modem. Ik heb wat tracks gehoord maar ik vind het niet eerlijk om dan alleen op die te stemmen die ik gehoord heb. Ik stem dus niet...maar volg het wel....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

verder Zes punten voor..... Die is echt super! Maar helaas.
en Burp & Sjeijk - nr2 Helaas door de zware competitie en slecht opnamen.. Lekker natlabish.
en Anthonievos... het knalt wel!

thnx :D, mijn dag is al een stuk beter

Origineel geplaatst door sjeijk

- sendex_1704v2.mp3 (jammer dat deze eruit is want ik had m 2 pt gegeven)

sja, ik moest kiezen uit 3 van m'n nummers en dacht dat ik een goede keuze had gemaakt.

Re: Kiezen blijft moeilijk!!!!

Re: Kiezen blijft moeilijk!!!!

Origineel geplaatst door robbie50
1. "Reality versus dreams" 3 punten
Wonderschoonnummer, klassiek!!
Geeft mij het gevoel van de Peer gynt suite!!!!(ik bedoel NIET dat het een imitatie is!)

(graag zou ik willen weten met welke gear deze bovenstaande nummers gemaakt zijn)

rob

RVSD is gemaakt met een Yamaha SY99 (80% van wat je hier hoort, gebeurt met de SY) en DX7, Roland W30, D20 en system 100/101 en Alesis QuadraVerb Plus.

Bedankt voor de 3 punten :okdan: ;)

:doei:

Back