[Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

als er iemand is die alles nog heeft en ze ff wil zippen en wilt sharen over soulseek ofzo .. graag!
daarna help ik ook wel met verspreiden aan SF leden
sorry maar alles los downloaden heb ik geen zin in deze keer

ik heb nog webspace over! (hint voor iedereen die zit te klooien met lycos, tripod, geocities ed)

DataDump

kheb nog 800 Mb over, dus plak uwen tracks maar hier dan, maximaal 15 Mb / track :)

kan natuurlijk ook alles downloaden en in een zipje plakken, maar dr zijn van die mensen met van die vervelende streams :P

Laatst gewijzigd:
Misschien kun je ze hier!
ff helpen dan. Ipv dat ze de hele tijd lopen te roepen dat 'iemand' ff een rar moet maken of zo;)

Attachments

• asdf.jpg
    asdf.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 74
Origineel geplaatst door cirkelzaag
3 punten: trash "may the funk"
2 punten:creatormusic "commocore 64"
1 punt: 6trak "fosfor in my cabinet"

wil ik wel vermelden dat als electrobel(?) met "burn" had meegedaan, hij mijn winnaar was geweest. ik heb vorig jaar trouwens wel meer "betere" tracks gehoord die niet mee doen met deze "wedstrijd", da's wel jammer....

hehe, daar zou je nog een aparte thread over kunnen beginnen, beste tracks die niet mee doen aan de beste track van 2004 :)

Ik vind dat gracerooms ook echt een paar superproducties heeft afgeleverd!

Maar goed.. ik ben nog steeds bezig track voor track aandachtig te beluisteren, ik ben er nog niet klaar mee :)

Origineel geplaatst door kris renton
Mijn selectieprocedure ging als volgt: mapje aanmaken in winamp, random afspelen van nummers; de voor mij irritante nummers ginger er uit.
Mapje aanmaken met vermelding "cd", beste composities erin gezwiert en op cd gezet, zodat ik ze boven op mijn deftige geluidsinstalatie kon (en kan) beluisteren.
cd een paar keren opgezet gedurende een paar dagen, uiteindelijk stak er voor mij 1 nummer bovenuit. Voor de nummers 2 en 3 was het moeilijk, maar uiteindelijk heb ik dan toch de knoop doorgehakt. Mijn volledig persoonlijke en onobjectieve lijst van nummers-die-ik-goed-vond-synthforum-2004-contest

1.New day rising -Pascal & Robinez = 3 punten
2.spaced elevetor - Demian = 2 punten
3.Le bruit de la nuit - Gijs & Unic = 1 punt

eervolle vermelding voor:
Unic - sound of the synths

edit: fouten in de namen aangepast

maar maar maaarrrrr...=( ik wil ook punten dan:P haha

btw:

ik kom nog met mijn punten:)

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik moet even een andere site zien te vinden!
deze site doet na 4 keer het nummer afspelen al acces denied! :(

stuur het nummer maar naar hier zet ik em ff op de server
plaats genoeg.

moesten er nog zijn kan een kleine 300 mb missen voor deze geweldige thread

Ik vind die hardcore en trance dingen niet zo tof
Ik vind die van nolet trash en quif oa goed maar ik heb nog een berg te gaan voor ik mijn keuze kan maken.
Die van sander is wel grappig gedeejayt

Bericht door een moderator:
Geen flamewars, alhier. Laten we het gezellig houden!
Bedankt! :biertje:

Origineel geplaatst door Ken Waldek
stuur het nummer maar naar hier zet ik em ff op de server
plaats genoeg.

moesten er nog zijn kan een kleine 300 mb missen voor deze geweldige thread
hij doet het nu gewoon onbeperkt
staat al op een andere site

Genre?

Genre?

Ik dacht dat er per genre gestemd zou worden?
Het is toch onmogelijk om al die mp3 tjs te luisteren , en te beoordelen?

Re: [Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

Origineel geplaatst door Hanz
-> Bepaling van de winnaar
We zijn van plan met enige regelmaat een tussenstandje te publiceren.
De winnaar is diegene die op de sluitingsdatum 14 Februari 2005 de meeste punten heeft gekregen in deze thread.
Er valt tot op heden eigenlijk niets te winnen, behalve de eer.
Al willen we niet uitsluiten dat als beloning de befaamde "bruine ster" zal worden toegekend!

Misschien een kleinigheidje wat we aan het 'prijzenpakket' kunnen toevoegen, een vriend van me heeft sindskort een eigen internet radiostationnetje "Bubble Radio". Zijn internetradio kenmerkt zich o.a. door het feit dat de luisteraars zelf aan kunnen geven welke muziek er wordt gedraaid. Maar hij schroomt zich niet door zo nu en dan zichzelf achter de 'wheels of steel' te plaatsen. Ook heeft hij inmiddels een samenwerkingscontract afgesloten met Free Record Shop!

Kortom een leuk radiostation, wat aan het begin van de wieg staat. Hij is net 3 weken actief en heeft nu al ruim 40 potentiële luisteraars. Via deze weg probeer ik dan ook hem wat enige publiciteit mee te geven. Hij heeft aangeboden dat de winnende SF track van 2004, een week lang alarmschijf is. Dit houdt in dat deze plaat dan ieder uur wordt gedraaid, en dat is dan weer een leuke reclame voor de winnaar. Uiteraard gaat alles wel in overleg met de winnaar.

Een idee?

Klik hier om naar Bubble Radio toe te gaan.

Dat is een tof idee, man! :okdan:

Maar eh... schnappie radio? 8D

Laatst gewijzigd:
Prijzen ?

Prijzen ?

Origineel geplaatst door Scratch
Misschien een kleinigheidje wat we aan het 'prijzenpakket' kunnen toevoegen

Misschien nog een idee voor de volgende reeks, SF track 2005...

Stel dat er inschrijvingsgeld zou worden gevraagd.

Bijvoorbeeld 15 euro per track.

Als je 65 inzendingen hebt komt er 960 euro in de pot.

160 euro voor SF (server kost ?)

450 euro voor NR1
250 euro voor NR2
100 euro voor NR3

Moet kunnen denk ik.

Dan nog even een belangrijke mededeling :
Ik vind dat een "Niemand wil met me dansen" van Cirkelzaag een eervolle vermelding moet krijgen.
Jij kan zo in het cabaret ! Goed gedaan en echt, dat meen ik.:okdan:

Laatst gewijzigd:
Das een goed idee om het deelnemersveld flink te laten krimpen. Ik doe iig niet mee als ik moet betalen.

Origineel geplaatst door search64
Das een goed idee om het deelnemersveld flink te laten krimpen. Ik doe iig niet mee als ik moet betalen.

Dat zou een gevolg kunnen zijn ja, maar anderzijds wordt er dan misschien nog meer inspanning geleverd om
de beste tracks te posten. Als je zelf 100% van je track bent overtuigd, dan mag 15 euro toch niet zulk een grote inspanning zijn ?
Het is een dubbeltje op z'n kant waar de respektievelijke winnaar totaal anders over zal denken.
Hoe meer inschrijvingen, hoe groter de pot wordt hé !
Het gaat mij niet per sé over die geldprijs, maar voor 500 euro kan je wel al iets moois kopen, toch ?
Das dan een beloning voor de geleverde inspanning.
Stel dat er een platencontract twv 2500 euro aan zou vasthangen, zou het deelnemersveld dan ook nog krimpen ?*D

Re: Prijzen ?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
inschrijvingsgeld

15 euro

960 euro

160 euro

450 euro
250 euro
100 euro

Waarom moet het weer om geld gaan? :gaap: Het loopt toch mooi zo?

Laatst gewijzigd:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Dan nog even een belangrijke mededeling :
Ik vind dat een "Niemand wil met me dansen" van Cirkelzaag een eervolle vermelding moet krijgen.
Jij kan zo in het cabaret ! Goed gedaan en echt, dat meen ik.:okdan: [/B]
dank u.:biertje:

Back