Het verbeteren van typefouten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of nog beter gewoon als icoon op je desktop ;)

synthesizers.com
synthforum.nl
synthmuseum.com
synrise.de
synthesized-dreams.com
synthfool.com
syntharchiv.de

en niet te vergeten synthforum.rabobank.nl !!!!!! Ook een keer ingetypt... Damn

hmmmm :(

en niet te vergeten synthforum.rabobank.nl !!!!!! Ook een keer ingetypt... Damn hmmmm :( [/B]

Da's begrijpelijk dat dat niet werkt, welke snuggerige bankier wil uberhaupt centen investeren in een synthofiel 8D
En waarom gebruikt niemand die lekkere spellchecker van Bill Gates? In Office XP zelfs met een smarttagssausje en text-to-speech:confused:
Ah ja, da werkt niet zo goed in 't Nederlands, vandaar da 'k ook nog typefouten heb dus :(

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Mijn browser is helaas wel een idioot... :(

Als je ww.syntfourm.nl intypt dan zou ie toch moeten weten dat ik www.synthforum.nl bedoel....

Net als Jbuilder... "';' expected at line 48; column 18"..... ZET HEM ER DAN ZELF NEER!!!! Logische programmeertalen noemen ze dat dan... Maar goed... Nu ga ik offtopic...

WHOEHAAAHAAAHAHOEHAAhaaaaha

* Schop omhoog

Tiepfauten zijn versgrikkeluk. Da'r om will ikke joellie allemal fragen errug te lette op joellie woordengeruk en eens een beestje netjus te schreifen en te spelle...

:D

en niet te vergeten synthforum.rabobank.nl !!!!!! Ook een keer ingetypt... Damn

hmmmm :(
:D

... ik gebruik altijd tipp-ex, dat werkt prima.

Ik gebruik forum typefout-eliminator deluxe. Die scant je scherm op fouten, verbetert ze en stuurt waar nodig pb's naar gebruikers die er een potje van maken. Volledig compatible met de laatste "slang". Beamer wordt bijvoorbeeld automatisch beemer als je tekstje in Amerikaans-Engels is opgesteld. Werkt als een trein.

Re: Het verbeteren van typefouten?

Ola? Hoe verbeteren jullie typefouten?

Hmm.. hoe je ze kan voorkomen is wel makkelijker:

Ban R-ond. :D

:bekdicht: sorri, R-ond.. was weer in een flauwe bui..

Type foutjes zijn alleen lastig als de tekst onleebaar wordt. [ban ipv van]
Spelfouten zijn wat smeriger, want de lezer kan een raar beeld van de schrijver krijgen, echter, behoudens ambtelijke stukken en binnen het onderwijs is de Nederlandse spelling niet verplicht! Je mag nog steeds zo schrijven zoals de schrijver het wil, dus [ik findt] mag! De spellingspolitie bestaat heus niet :)
Maar wat te doen met denkfouten, zoals dit verhaaltje?

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back