Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Disco Stu likes disco music!

Paar jaar terug toen Half-Life voor het eerst bespeelbaar werd via internet. Moest een naam hebben en Disco Stu(d) is zeker vet.

Maar in mijn band moesten we wat anders hebben, ik weet niet meer precies welke ik eerst had...Splinter geloof ik..en Groeve. Maar uiteindelijk werd het Doctor Trimble.

Nou ik weet zeker dat niemand weet waar deze naam vandaan komt (komt namelijk uit een film). Het komt uit "The Fly" met Jeff Goldblum. Op een gegeven moment is hij al in de vlieg veranderd en komt er uit het niets opeens een dokter en die wordt in 1 keer vermoord. Geweldig! En raad eens hoe die dokter heette. ;)

Verder wordt het ook wel afgekort naar (onze eigen) Trimble en Doc. Oc. klinkt ook wel gezellig.

nouja....wat een onzin weer.

:doei:

Het is 'The Fuse' en hij staat inderdaad in Brussel. Maar dat heeft er niets mee te maken. ;)

Origineel geplaatst door Special K
Special K is de naam van een partydrugs die een tijdje geleden erg in was. Het middel (echte naam : Ketamine) werd eigenlijk gebruikt om paarden me te verdoven, maar op mensen werkt het, indien een lichte dosering genomen word, halucinerend. Aangezien mijn achternaam ook met een "k" begint leek het mij wel leuk om deze naam te gebruiken...

haha, Special K is ook van Kellog's... Daar dacht ik als eerste aan toen ik je nick zag

Hahahaha! Zo noemden ze mij al toen ik 0 jaar was :D
lol
(sorry, ben ff melig vandaag :D:D)

Ik was een keer op een MUC feest, dat in het teken stond van de 303 en de 909.
Op de muren werden dia's geprojecteerd met afbeeldingen van deze bakken.
Op een gegeven moment dacht ik daartussen "SYNIC" te zien en dacht: "Dat is een goeie grap! Die moet ik onthouden."
Ik nam aan dat het een verbastering van "sync" en "cynic" was.

Achteraf bleek dat er gewoon "sync" op de muur stond.
De "i" had ik er in mijn staat van dronke.... vertekende waarneming zelf bijbedacht.
Dat idee vond ik zelfs nog cooler en dus hanteer ik sindsdien overal de nick Synic.

Bij de platenzaak waar ik al jaren kom en waar een goede vriend van me werkt noemen ze me zo.... (helaas afgelopen zaterdag na 20 jaar gesloten wegens faillisement (waar zijn de echte muziek junkies gebleven!?!... de meeste mensen copieren alleen nog maar of dwnloaden :( dat zuigt... is gewoon diefstal....

Maar zo is de nick ontstaan
ook als ik weer eens wat bestelde ging het altijd op naamcode Snah... *D
Ik heb gisteren (afgelopen zat dus) nog de laatste plaat gekocht... daarna zijn we met z'n allen naar de kroeg gegaan...

Ik ben nu bezig met een afscheid plaatje voor alle gasten die daar werkte...

kennen jullie de film High Fidelity... zo was de sfeer daar

Gr
Snah

Ik heet Jeroen dus dat werd ooit eens lekker snel omgetoverd naar J-Run.

Een vriend van me werkt als vaste DJ in 1 of andere -redelijk vage- tent en de eerste keer dat ie daar kwam draaien, werd hem door de eigenaar verzocht om niet teveel 'boemtsjak'-muziek te draaien... Om een lang verhaal kort te maken, bedoelde de beste man daar dus Techno mee. ;)

Niet dat ik zo'n Techno-friek ben, maar ik vond de naam gewoon wel grappig. 8)

Toen ik een jaar of 8 geleden met plaatjes draaien begon in een jongerencentrum vond ik dat ik ''ook'' een dj naampje nodig had. Omdat mijn achternaam De Jong is en ik Dj De Jong toch niet zo vond heb ik het maar ingekort naar DJ Deon

>Boemtsjak associeer ik met Kraftwerk hoor. :)

>snah: High fidelity is een top film, lekker vreemd

de link met mijn achternaam is snel gemaakt...
zo gebeurde het dat ik in Amsterdam in een cafeetje moest draaien op een verjaardagsfuifje van de broer van een vriend van me... stond ik daar als broekie tussen de wat oudere gasten...vet cool natuurlijk... en toen werd ik aangekondigd als dj barn...haha lachen...
die koninginnedag erna kwam ik al die gasten tegen bij de RoXy en ik werd door iedereen, ik kon de helft niet, aangesproken zo van: Heej barn, blablabla...

sindsdien dus eigenlijk...

Pe@cE

Origineel geplaatst door farlukar
Ik moet bij Snah steeds denken aan de gitarist van Motorpsycho

Yep klopt... kweethet

tja...

Origineel geplaatst door bambamstudio

nee hoor, wil het wel uitleggen

je hebt nu 'gangs', of te wel een zooitje gajes bij elkaar.
Nou dat had je in de jaren 80 dus ook.
geen lieve mannetjes, wel een grote groep die tot hun 20e bij elkaar is gebleven.
En die groep die roelde gewoon in het zuiden van Eindhoven
Maar er waren ook andere groepjes, en dat botste nog wel eens.
en wie stond er vaak voorop en deelde de eerste klap uit?
juist...www.BAMBAMstudio.com

hehe, dan heb je misschien wel ooit met mun vader gevochten, maar die woonde toen dicht bij de Marconilaan (iig zoiets spreek je het uit :))

Mijn naam komt uit een serie die Heart Break High heete daar zit gastje in die heet Drazzic die vond ik wel relax/

Back