Geslaagd!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthesist

Getoetst lid
Hoera! Ik ben geslaagd voor het VWO!
Jaaaa ik ben blij :) Nu heb ik weer flink veel tijd voor muziek!

Nog andere geslaagden hier?

Ik dacht al, waar blijven ze!

Gefeliciteerd. :biertje: :koffie:

Re: Geslaagd!!

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Nog andere geslaagden hier?

JA!!! Ik ook!!!

zo'n jaartje of 16 geleden, maar toch...

Een dikke proficiat!

Dat is toch wel een heel lekker gevoel, toch?
Geniet ervan, want je verdient het. Niemand slaagt zomaar, zonder iets ervoor te doen, al beweren 'boze ouders'tongen soms wel eens anders :)

Wout

Jullie weten dat nogal snel zeg... Ik pas de 30e juni... Maar ik zal geslaagd zijn hoor :)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Dat is toch wel een heel lekker gevoel, toch?
Geniet ervan, want je verdient het. Niemand slaagt zomaar, zonder iets ervoor te doen, al beweren 'boze ouders'tongen soms wel eens anders :)
Wout

Ja psies, want het is een hele kunst om al die spiekbriefjes zo klein mogelijk te maken en toch nog leesbaar. En dan moet je nog een plek verzinnen waar je deze ongezien kan lezen. Ik had ooit tijdens Mavo examen,wat dingen op m'n grote gum geschreven en deze lag op een gegeven moment gewoon met de tekst naar boven, leraar kwam langs en keek er gelukkig overheen. :yamaha:

ik heb mn eindgesprek pas in de week van 22 aug...dus ik moet nog even :bekdicht:

De havo is al weer 5 jaar terug...

Ik ben ook alweer 5 jaar geleden geslaagd voor de havo...

Heerlijk dat gevoel dat er een prachtige toekomst voor je in het verschiet ligt!

Wat ik nu doe? Fulltime kratten met lege flesjes op elkaar stapelen...

Gefeliciteerd he! :duivels:

euh.............

euh.............

Gefeliciteerd!!!!!

Ik ben 20 jaar geleden afgestudeerd.....:D
Maar in de klas des levens ben ik meerdere malen gezakt!!8o)
Maar als ouder weer geslaagd ...:D

Sorry heb net gebarbeknoeid!!.....En nheb teveel breezers op ...hIk..HiK!!8o) :D :mega:

Origineel geplaatst door sander
Ja psies, want het is een hele kunst om al die spiekbriefjes zo klein mogelijk te maken en toch nog leesbaar. En dan moet je nog een plek verzinnen waar je deze ongezien kan lezen. Ik had ooit tijdens Mavo examen,wat dingen op m'n grote gum geschreven en deze lag op een gegeven moment gewoon met de tekst naar boven, leraar kwam langs en keek er gelukkig overheen. :yamaha:

Viel altijd wel heel erg op dat iedereen de gum van maar één bepaald persoon wilde lenen in de klas...

Gefeliciteerd trouwens. :)

Origineel geplaatst door Bubbles
He iceglove,

ik ben ook geslaagd. Ik voor mijn HAVO. Gewoon in een keer, nooit blijven zitten :).
Jij ook nog gefeliciteerd dan he, en dat we nog intelectueel nog mogen groeien de komende jaren :mega:!
Alle andere geslaagden ook gefeliciteerd!

Driewerf Hoera!!!

Jij ook gefeliciteerd en iedereen bedankt! Ik pak nog een biertje :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back