Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door AxiMaxi
het is "terwijl het recept rozijnen vermeld"... dat rijmt namelijk toevallig op "geweld".
Origineel geplaatst door meesha74
Ja, maar dat rijmt weer niet op geweld.![]()
Origineel geplaatst door AxiMaxi
Da's plagiaat en bovendien nog verkeerd ook
het is "terwijl het recept rozijnen vermeld"... dat rijmt namelijk toevallig op "geweld".

Origineel geplaatst door teknoudontknow
in die zin schrijf je vermeldt met dt..

Origineel geplaatst door Sly Dog
Axi bedoelt waarschijnlijk dat je het woord dat je citeerde, namelijk 'vermeld', hebt geschreven als 'vermeldt'. Zo heeft het natuurlijk geen zin om het deel "met dt" te vermelden in je uitleg.

Ik bedoelde dat ik ongelooflijk stom was...Origineel geplaatst door Sly Dog
Axi bedoelt waarschijnlijk dat je het woord dat je citeerde, namelijk 'vermeld', hebt geschreven als 'vermeldt'. Zo heeft het natuurlijk geen zin om het deel "met dt" te vermelden in je uitleg.
En hij stapte er met beide benen middeninOrigineel geplaatst door Sly Dog
Wil ik Axi erop wijzen dat ik zijn opmerking dat DBN voor Nederlandse Bond voor Dyslectici zou moeten staan me wel erg onwaarschijnlijk lijkt. Dederlandse Bond voor Nyslectici? Zou de lading wel weer goed dekken.![]()

Origineel geplaatst door teknoudontknow
toch wel.. je spreekt het namelijk hetzelfde uit..
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Om taalfouten altijd maar aan dyslexie toe te schrijven is een te eenvoudig excuus. Het woord 'verkeerd' schrijven als er 'verkeert' wordt bedoeld, is het het gevolg van een ingeslepen woordgebruik en woordbeeld.

Origineel geplaatst door meesha74
Ja dat snap ik ook wel! Het was een grapje! Ik bedeolde dat het niet rijmt omdat het ene eindigt op dt en het andere op d. Ik wilde een beetje olie op het vuur gooien....

Origineel geplaatst door Lacertus
Een goede vriend van mij is 'disleksies'...[knip] ... een beetje overdreven.![]()