Nieuwe website

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Macromedia Flash Player.Get Flash"

da's het enige wat ik te zien krijg, gedrapeerd op een lentefrisgroene achtergrond.

Ik heb al flash. Heus waar!

Origineel geplaatst door mc_kwok
"Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Macromedia Flash Player.Get Flash"

da's het enige wat ik te zien krijg, gedrapeerd op een lentefrisgroene achtergrond.

Ik heb al flash. Heus waar!

Ow, welke browser gebruik je ?

In vuurvos doet ie het wel zie ik. Maar bovenstaand probleem doet zich voor bij IE.

Lijkt me een niet onbelangrijke bug in de flash detectie ;)

Best aardige site. Waarom is er voor flash gekozen en niet voor HTML met flash onderdelen? De fades etc. zijn 1 keer leuk, maar daarna vind ik ze vervelend worden. Vooral omdat ze nogal heavy zijn voor mijn grafische kaart.

Onderdelen als het logo linksboven (witte tekst op lichtgroene achtergrond) en nieuws (zwarte tekst op donkergrijze achtergrond) zijn slecht leesbaar.

Maar... best geinig verder :)

In vuurvos doet ie het wel zie ik. Maar bovenstaand probleem doet zich voor bij IE.

Met IE heb ik geen problemen...Vreemd.

Ah. Ik zie het al. Je hebt versie 8 nodig van flash player :frons:

Zitten er echt flash 8 specifieke onderdelen in? Anders zou ik de flash content exporteren naar een swfje die wat meer backwards compatible is.

Ah. Ik zie het al. Je hebt versie 8 nodig van flash player :frons:

Zitten er echt flash 8 specifieke onderdelen in? Anders zou ik de flash content exporteren naar een swfje die wat meer backwards compatible is.

Bedankt, maarre ik hou me niet zo bezig met het webdesign, ik zal het wel even melden....
Mp3tje geluisterd ?

Origineel geplaatst door smackos
Werkt niet in Firefox.

Volgens Kwok zou het werken met vuurvos, je hebt alleen Flash player 8 nodig.

Greetz,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back