Patser thread

naar het schijnt nieuwprijs iets minder dan 100k dollar voor de 4 samen. Ik dacht dat 1 zo'n systeem gemiddeld iets van een 22k was, dus dat kan wel kloppen dan.

Het is ook maar een vage herinnering hoor. Mijn financiële situatie is niet van dien aard dat ik de prijs van een Buchlasysteem goed moet bestuderen.

ziek hoor , dit topic
wel lekker

nou vooruit, m'n huidige chain ff onder elkaar:

attachment.php

sommige knopjes staan naar onderen en anderen naar boven gericht... raar perspectief...

Bij de baard van de profeet! Die Polyfusion is voor mij het summum van patserigheid. Staan er al plaatjes van Hans Zimmers spulletjes in deze draad? die is toch met Stevie Wonder de grootste grootsynthbezitter? Of niet meer? Ze maken er wel muziek mee; dat kun je niet van alle verzamelaars zeggen.

sommige knopjes staan naar onderen en anderen naar boven gericht... raar perspectief...

klopt, al die marketing fotografen die geneeens fastoenlijk foto's onder dezelfde hoek kunnen maken ook :D

dit is een fotosoep, aangezien deze spullen in verschillende racken zitten, maar ff google foto's gebruikt..... zal in de studiodraad wel weer ff up to date pics posten..

da's een sh1 toch? best zeldzaam.

als ik er een mocht uitkiezen van het plaatje, werd het de tr808. hoewel ik m ook weer weg zou doen waarschijnlijk, omdat ik altijd de TOM aanzet als ik drums wil. maar m gewoon laten lopen naar die kick (lekker laag en kort) luisteren en dan elke tweede tel die heerlijke snappy snare...... niet te imiteren geluid.

sinds twee weken hier thuis : tom + 808, de shiit :luv::luv:

jups tms-4 dus als iemand ooit nog eens wat sound reinforcment nodig heeft hoor ik het wel :D

Bij de baard van de profeet! Die Polyfusion is voor mij het summum van patserigheid. Staan er al plaatjes van Hans Zimmers spulletjes in deze draad? die is toch met Stevie Wonder de grootste grootsynthbezitter? Of niet meer? Ze maken er wel muziek mee; dat kun je niet van alle verzamelaars zeggen.
Jean Michel Jarre?

Even deze thread nieuw leven in blazen met 2 foto's :-)

Een Prophet 15 en een Poly 18.

Attachments

• Prophet 5 small.jpg
    Prophet 5 small.jpg
    67,1 KB · Bekeken: 137
  • Polysix small.jpg
    Polysix small.jpg
    86,5 KB · Bekeken: 149
3 x de poormans prophet kan er dan ook nog wel bij.. of is dat te off-topic?? :D

attachment.php

Attachments

• 1 two trio.jpg
    1 two trio.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 149
Back