Patsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind op dit forum eigenlijk grotendeels nerds en ouwe lullen die net iets te hip proberen te zijn. Ik voel me ook vaak een vreemde eend in de bijt, omdat ik vrij rauw en knap ben en me niet profileer met gimmicks en wizzzzard gedrag...

Het liefst zou ik het hele forum opsluiten en er een paar van deze rakkers op los laten:

Pitbull-2-CR.jpg

"...sander, je bent echt een schatje!"

- quote uit een recent smsje, chicks dig it, blijkbaar.

en jahaaa, dat vind ik

Ouwe lul, okay, maar hip ben ik beslist niet, hoor :)

Kijk, zo'n quote over 'schatje' en zo, dat is beslist niet patsen, maar gewoon een zaak van zelfoverschatting, iets waaraan de jeugd wel eens vaker lijdt. Het heeft beslist niets met sexuele aantrekkingskracht of zo te maken, want je moeder vindt je ook een schatje, op zeker, en anders één van je tantes wel :)

Chicks diggen wel wat meer, maar of het blijvend is?

Zie hier de 8 maanden oude trots, die in de voetsporen treedt van z'n 55 jarige vader...
Beslist niet hip, maar wel lekker patserig! :D

Attachments

• 0178thefinalchord.jpg
    0178thefinalchord.jpg
    137 KB · Bekeken: 100
Clavia heeft gevraagd of ze die foto voor promotie doeleinden mogen gebruiken (pats, pats, pats)

Ze zijn nu hard bezig om 'My First Nord' te ontwerpen ;)

Wout

Ze zijn nu hard bezig om 'My First Nord' te ontwerpen

Ha!...Ha!...Das een goeie!

Patsen is ook.................een gave synth van je maat lenen en flashy doen bij je kennisen,om ze te imponeren!

Of valt dat nu wer onder stakker???? 8o) :D

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 98
pap (70), mag ik om 1 uur thuiskomen?

maar goed, stelletje patsers allemaal!

ik ben bv gewoon om 8 uur op mn werk vandaag.., hoe gaaf is dat

Origineel geplaatst door fjoesz
ik ben bv gewoon om 8 uur op mn werk vandaag.., hoe gaaf is dat

Neem gewoon een kind, dan krijg je net als ik een dag verzorgingsverlof en...
NEE!!! DAT KAN JE NIET ETEN!!!

Wout

Attachments

• 0198uitbad.jpg
    0198uitbad.jpg
    108,3 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Neem gewoon een kind, dan krijg je net als ik een dag verzorgingsverlof en...
Wout

Kinderen nemen....daar kan je zo een páár jaar verlof voor krijgen....Kan je patsen in een staatshotel en waarschijnlijk een paar gratis petsen krijgen. Kan Gary Gliiter over meepraten

Volgens mij bedoel je: "Krijg gewoon een kind" ;)

[ontopic]Heb ik nog wat te patsen? -> Ik ben gewoon de goeiste en heb ook de grootste spierballen van dit forum[/ontopic]

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Volgens mij bedoel je: "Krijg gewoon een kind" ;)

Tja, hè, al die homoniemen in de Nederlandse taal.
Kinderen krijg je niet, die koop je of die huur je! Hebben je ouders je dat nooit verteld? :)

Een vriend van ons antwoordde laatst op de vraag of hij ergens spijt van had: "Ik heb eens een veel te jong jongetje..." en hield toen even stil. Ik denk dat een kleine 300.000 Nederlanders lachten.

Kijk, dat is pas patsen, met je vrienden...

Wout

Het zijn echter wel de vrienden van m'n vrouw...

Tja, hè, al die homoniemen in de Nederlandse taal.
Kinderen krijg je niet, die koop je of die huur je! Hebben je ouders je dat nooit verteld? :)

Wout

Nee...Die hebben mij verkocht 8o)

Pats maar op, mijn vrouw heeft ook vrienden (maar voor haar vriendinnen moet je echt oppatsen) :D

Zie hier de 8 maanden oude trots, die in de voetsporen treedt van z'n 55 jarige vader...
Beslist niet hip, maar wel lekker patserig! :D

:halleluja

het is helemaal niet hip om een pappa van 70 te hebben als je 15 bent

maar je moet t zelf weten natuurlijk :)

Maar ik heb toch al geschreven dat ik helemaal niet hip ben :)

Maar op zich zou ik me als 15 jarige beslist niet vervelend voelen onder het feit dat m'n vader, ongeacht z'n leeftijd, een behoorlijke verzameling synthesizers in de achterkamer had staan.

Als je moeder dan nog één van de beste delicatessenwinkels van Den Haag runt, dan willen al je vriendjes en vriendinnetjes wel bij je komen eten. En je leraren zijn beslist onkoopbaar... ;)

Daarbij genomen dat ze ook nog eens theaterrecensente is met leuke contacten in die wereld (menig BN'er is op kraamvisite geweest), nou, dan denk ik dat die kleine een behoorlijke patser gaat worden :D

Maar even over die hoge leeftijd.
Ik heb natuurlijk voor dat ik besloot een kind te verwekken wel even goed om me heen gekeken en geluisterd. Ik ben op zoek gegaan naar wat oudere kinderen uit een gelijke situatie. Aan de ene kant verlaat je als ouder je kind vroegtijdig en per slot zit ik al in de gevaren zone met die dubbele vijf. Aan de andere kant is een heel belangrijke opmerking: "M'n vader was er altijd voor mij." Dus een kort, maar wel zeer intensief ouderschap.

Terugdraaien, wel, dat kan ik niet :)
Ik zou het niet eens willen!

En je hebt gelijk, ik mag het helemaal zelf weten.
Het krijgen van kinderen is een menselijk recht, op het zelfde niveau als het recht op het leven zelf.

Wout

----- nou, dan denk ik dat die kleine een behoorlijke patser gaat worden :D

volgens mij hoeft die kleine alleen maar op jou te gaan lijken, om een flinke patser te worden.
ik zou de rem er een beetje opgooien Wout, het begint een tikje genant te worden.

Origineel geplaatst door Leo
ik zou de rem er een beetje opgooien Wout, het begint een tikje genant te worden.

Wie beweert dat ik de waarheid spreek?
Maar het kan ook wel...

;)

Dit is "Wat is er mis met patsen?" thread.
Waarom zou ik geen bekende Nederlanders in m'n kennissen en vriendenkring kunnen hebben?
Omdat jij ze niet hebt?
En daarom mag ik ze ook niet hebben?

Wel, er zijn tijden dat ik bepaalde televisiepersonalities vaker in m'n woonkamer zie dan op de televisie.

Ik heb zelfs twee keer een BN'er in de dop les mogen geven.
Of dat iets met hun carrière te maken heeft gehad...?

Ik heb zelfs een schoonzus die ooit in GTST speelde...
Nou ben ik daar niet zo heel erg trots op, maar ja, met haar talent nog een hele prestatie :)

Pats, pats en PATS

:D

Maar ik word er heus geen beter of slechter mens van, hoor.
Ook financiëel ga ik er niet op vooruit.
En op de televisie kom ik helemaal niet.

Maar je hebt gelijk...
In Nederland mag je daar niet over praten.

Maar ook typisch Nederlands.
Bekenden, die ons opbellen of zus-of-zo iets voor hun kan doen.
Of wij even een 'vriendendienstje' willen regelen.
Deze week nog tot twee keer toe gebeurd.
Hup, naar de impressario, daar moet je wezen.

Wout
die heus niet 55 jaar lang uit z'n neus heeft zitten eten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back