Carnaval. Ben er nog nooit geweest. Vieren ze hier niet. Draaien ze met carnaval aleen maar van dat carnavalsmuziek? Of ook normale muziek? Zijn er met carvaval ook allemaal bandjes in de cafes? Als ze alleen maar van dat hoempapamuziek draaien hoeft het voor mij niet. Klotemuziek. Muziek is voor mij allesbepalend. Als de muziek goed is, heb ik een geslaagde avond. Kan ik tot in de vroege uurtjes doorgaan. Kan ik ook veel meer zuipen. Zweet ik er wel weer uit. Wat is er trouwens mis met kotsen? Je moet het natuurlijk wel diskreet doen. IN een wc bijvoorbeeld. Of bij een optreden van de Jhonny's over de zanger heen natuurlijk. En wat dat pissen betreft: waarom weten "mensen" die 1 keer per jaar zogenaamd uit hun dak gaan zich niet te gedragen? Echt, mensen die vaak uit hun dak gaan weten zich doorgaans heel wat beter te gedragen. Tegen een pinautomaat aanpissen vind ik echt zo zielig. Bij mij in het dorp is er 1 keer per jaar zo'n dorpsfeest. Zegt iedereen in keer hallo tegen je. Gaan ze zomaar met een ander honkebonken. Niet in een ander weekend of door de week, nee alleen in dat weekend. MOET je ook nog leuk meedoen. Gelukkig is er altijd nog de weg naar huis. Ik denk dat als er normale muziek te horen zou zijn, ik het een geweldig feest zou vinden. Zou ik ook met een ander honkebonken. Maar door dat hoempapaherrie zit ik 1 keer per jaar zielig en alleen thuis.

terug naar de synths!!!!