wat vinden jullie van carnaval?

wat vinden jullie van carnaval?

• Caranaval Rulez!

Stemmen: 2 8,0%
  • Carnaval Sucks

Stemmen: 16 64,0%
  • Ik ga enkel voor de super muziek van oa van de twee pinten

Stemmen: 1 4,0%
  • Wat is dat, caranaval?

Stemmen: 6 24,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
Carnaval. Ben er nog nooit geweest. Vieren ze hier niet. Draaien ze met carnaval aleen maar van dat carnavalsmuziek? Of ook normale muziek? Zijn er met carvaval ook allemaal bandjes in de cafes? Als ze alleen maar van dat hoempapamuziek draaien hoeft het voor mij niet. Klotemuziek. Muziek is voor mij allesbepalend. Als de muziek goed is, heb ik een geslaagde avond. Kan ik tot in de vroege uurtjes doorgaan. Kan ik ook veel meer zuipen. Zweet ik er wel weer uit. Wat is er trouwens mis met kotsen? Je moet het natuurlijk wel diskreet doen. IN een wc bijvoorbeeld. Of bij een optreden van de Jhonny's over de zanger heen natuurlijk. En wat dat pissen betreft: waarom weten "mensen" die 1 keer per jaar zogenaamd uit hun dak gaan zich niet te gedragen? Echt, mensen die vaak uit hun dak gaan weten zich doorgaans heel wat beter te gedragen. Tegen een pinautomaat aanpissen vind ik echt zo zielig. Bij mij in het dorp is er 1 keer per jaar zo'n dorpsfeest. Zegt iedereen in keer hallo tegen je. Gaan ze zomaar met een ander honkebonken. Niet in een ander weekend of door de week, nee alleen in dat weekend. MOET je ook nog leuk meedoen. Gelukkig is er altijd nog de weg naar huis. Ik denk dat als er normale muziek te horen zou zijn, ik het een geweldig feest zou vinden. Zou ik ook met een ander honkebonken. Maar door dat hoempapaherrie zit ik 1 keer per jaar zielig en alleen thuis.

Hier draaien ze hoempapa afgewisseld met normale stevigere dance en top40-muziek.... als de verhouding goed ligt (20%hoempapa 80% overig) dan is het nog enigszins draaglijk, al word ik altijd kotsmisselijk van die wannabe-vrolijke herrie...(hoempapa dus) bluh in één woord :)
Met carnaval zijn er niet altijd bandjes in cafes, tenminste niet waar ik dan kom, als je het treft dat er een bandje staat, kun je rekenen op merendeel hoempapa... ofwel hard weg lopen kan een optie zijn.
gedragingen van mensen ga ik het hier niet over hebben, dat is persoonlijk, en sommige mensen schijnen hun principes en/of overtollige hoeveelheid drank in hun maag ineens overboord te kunnen zetten met carnaval.. waarom ineens dán weet ik ook niet... naja dat noem ik dan weer enigszins stijlloos in sommige gevallen..
verder als je met de juiste mensen bent op de juiste plaats kan je er wel lol aan beleven :z
Ikzelf ga niet het hele carnaval in de stad rondhangen, het moet wel leuk blijven, na 2 avonden 20% hoempapa komt het je keel uit ;) terug naar de synths!!!!

kernafval

in principe haat ik geen feestdagen [hoewel sommige wel te dom voor woorden zijn], maar voor carnaval maak ik graag een uitzondering. zou je ook doen als 9 jaar geleden een vriend van jou doodgestoken werd omdat ie straalbezopen tegen een [straalbezopen] halve zool viel...
sindsdien haat ik carnaval. en mensen die met een mes op zak gaan drinken.

Orgineel geplaatst door cyan_circle
in principe haat ik geen feestdagen [hoewel sommige wel te dom voor woorden zijn], maar voor carnaval maak ik graag een uitzondering. zou je ook doen als 9 jaar geleden een vriend van jou doodgestoken werd omdat ie straalbezopen tegen een [straalbezopen] halve zool viel...
sindsdien haat ik carnaval. en mensen die met een mes op zak gaan drinken.

sick.......

ik denk niet dat je gekken/criminelen met messen op zak met carnaval moet gaan koppelen...die kom je helaas op veel meer plekken tegen dan alleen tijdens carnaval....

verder vinnik carnaval persoonlijk een ongeloveloos zuigend feest...iedereen moet maar lekker doen waar ie zin in heeft, maar van geforceerd gekdoen in een apepakkie op de meest gore klotemuziek die ik kan bedenken (carnavalsmuziek dus) hou ik niet zo...ze doen dus maar, als ze mij er maar niet lastig mee vallen...

zelfde vind ik trouwens van dat smartlappenfestival in het Utrechtse stadje U. , die muziek kan soms wel te pruimen zijn (jaja, ik was zelf ook student en vond toen A.Hazes op z'n tijd ook wel leuk) maar wat ik niet trek is dat iedereen dan ineens geforceerd kitch/camp/gek gaat doen omdat het dan ineens leuk is omdat iedereen het doet......zelfde gefuck bij Wipneus&Pim..de allereerste keer dat ik nietsvermoedend tivoli binnenliep en daar het allereerste dj setje van onze 2 vrolijke puntmutsen bezig was vonnik het allemaal hardstikke leuk, maar als het dan zo'n standaardgebeuren wordt met allemaal saaie grijze muizen die ineens zo nodig "gek" en "lollig" moeten doen dan vinnik er al geen ruk meer aan....

ik moet ook echt kotsen als ik zie dat er in bv Utrecht bijna overal (ja echt, in 90% van alle tenten hier) jaren 70/80 feesten worden gegeven.....als ik 5 jaar geleden eens een vette discokneiter draaide werd je raar aangekeken, nu is het allemaal geweldig....

zo, nu weer verder ;)

Olaf

Back