pics studio in aanbouw

Origineel geplaatst door m.u.f.f
ben benieuwd hoe dit zich voortzetv en hoe je straks met je ruimte zit, misschien stomme vraag, maar als je straks alle af hebt, hoe zit het met de "verse" lucht er in?

Ja het afzuigsysteem is een beetje trickie, maar er komt een systeem dat de lucht gaat verversen, ik ben daarvoor nog flink aan het rondkijken. Misschien heeft iemand hiervoor nog goed suggesties? Dit is voor mij tot nu toe nog de beste optie:

Inno%20verwerking%20004.jpg

Inno%20verwerking%20005.jpg

Inno%20assortiment.JPG

Inno%20assortiment2small.JPG

zie ook:

http://www.akoestiekwinkel.nl/inno.html

Oftewel een pijp (110mm naar buiten) met zo'n buisventilator erin (buiten het hok), met die ronde dempings panelen in de buis en een dempingskist op de pijp in het hok.

actie pics studio

actie pics studio

schaaf de deur op maat

Attachments

• 0804_142842.jpg
    0804_142842.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 105
rack plaatsen

rack plaatsen

rack

Attachments

• 0804_142927.jpg
    0804_142927.jpg
    16,3 KB · Bekeken: 103
rack inkorten haakse slijper

rack inkorten haakse slijper

rack

Attachments

• 0804_165045.jpg
    0804_165045.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 108
vuur

vuur

vuur zonder masker...

Attachments

• 0804_165049.jpg
    0804_165049.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 103
meer vuur

meer vuur

fire

Attachments

• 0804_165108.jpg
    0804_165108.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 109
vuur

vuur

vuurvuur

Attachments

• 0804_165557.jpg
    0804_165557.jpg
    30,6 KB · Bekeken: 105
rack klaar apparatuur erin na zwart spuiten rack

rack klaar apparatuur erin na zwart spuiten rack

black rack + app

Attachments

• 0804_213429.jpg
    0804_213429.jpg
    23,4 KB · Bekeken: 105
app

app

meer app

Attachments

• 0804_213439.jpg
    0804_213439.jpg
    25,6 KB · Bekeken: 105
Dat wordt weer een fijn walhala daar!
:D
en zet die bril even op gast bij het slijpen, anders wordt het straks zo moeilijk displays lezen 8)
Ijzersplinter in je oog is echt K

Ziet er goed uit.

Ik zoek ook nog zo'n soort rack maar dan een maatje kleiner, kun je me vertellen waar je deze vandaan hebt?

Origineel geplaatst door FrankH
Ziet er goed uit.

Ik zoek ook nog zo'n soort rack maar dan een maatje kleiner, kun je me vertellen waar je deze vandaan hebt?

Dit rack hebben we gekocht van medeforumlid Remmelt, hij is inderdaad aan de grote kant, daarom hebben de 25cm van de achterkant afgehaald. Remmelt had 'm ook ergens 2ehands vandaan, dus geen idee waar je dit rack kan kopen. De middenbalk hebben we er ook tussenuit geslepen zodat de mixer zometeen mooi verzonken in het blad ligt. Als je in de ruimte staat valt het nog wel mee qua ruimte. De plek waar we zitten is nog behoorlijk ruim.

De apparatuur is er voor de foto even snel ingehangen, en zoals je ziet is er nog ruimte genoeg voor de rest :)

Origineel geplaatst door m.u.f.f
:D dat ding neemt meer dan de helft van je ruimte in beslag :D ben benieuwd hoe je het akoestiek goed voor elkaar krijgt daar, maar ziet er goed uit ouwe :geslaagd:

Vandaag is de akoestiek aan de beurt! In de 90gr hoeken komen basstraps, achter de speakers komt een absorber met een piekabsorptie op ongeveer 75hz (probleemfreq in de studio). Achter de zitplek komt een diffuser voor het mid en hoog (early reflections). Verder komt onder het meubel een zware basstrap, en nog een verplaatsbare tubetrap voor in de hoek van de deur (is een grote hoek +/- 140gr.).

Ik vergeet vast nog wat, maar zoals je al leest, in zo'n ruimte is er aardig wat spul nodig om 'm neutraal te laten klinken!
We houden jullie op de hoogte!

Origineel geplaatst door sten
Wat voor blad komt er op te liggen?

Zoals de apparatuur nu op de foto staat komt het uiteraard niet uiteindelijk te staan. Alleen de monitoren komen bovenop, de apparatuur wordt netjes aan de zijkanten geplaatst en zoveel mogelijk in de racken. We willen bovenop een mooie massieve plank schroeven en van die pads voor onder je monitoren.

Die akoestiekpanelen maken is echt een but-klus zeg, zo'n hoekbasstrap bouwen gaat nog aardig wat tijd in zitten... Morgen weer nieuwe pics met de akoestische panelen verwerkt!

ziet er idd puik uit .. en jammer dat de achterkant van dat frame het moest ontgelden .. erg mooi frame ook !

Back