posts en threads kwijt ????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BCA303

Ouwe rot
Is er een grote schoonmaakactie geweest ofzo op het forum??? IK had gisteren nog 160 posts en net ineens nog maar 91. Bepaalde topics zijn ook spoorloos verdwenen ineens. :confused:

viel mij ook gelijk op..... raar...

Ik heb nog steeds achterlijk veel postings ;)

----

edit:

woops total carnage ik geloof dat ik 3/5 kwijt ben ofzo?

----

edit 2:

Wel jammer dat die threads weg zijn, toch een hoop informatie die je zo kwijt bent. Ook google wist wel raad met oude threads, DSF kwam bij een hoop searchqueries naar boven.

misschien staan ze nog ergens, en zijn ze alleen tijdelijk niet beschikbaar... any moderator out there die uitsluitsel kan geven?

bij somigge threads zijn er nog maar een paar onderwerpen. Is er grote schoonmaak geweest, server foutje anders???

heej er klopt nog iets neit. Ik heb rond de 650 posts maar er staat maar 400 nog wat... Hoe kan da???

tracks zijn naar algemene discussie verplaatst.....:doei:
er is inderdaad een ..onaangekondigde.. schoonmaak geweest, of er is me iets ontgaan

Zie frontpage:

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben zijn er een groot aantal threads en posts 'verdwenen'. Dit is geen bewuste opruimings- of schoonmaak-actie!

Wij staan momenteel nog steeds voor een raadsel.. en weten niet wat er precies gebeurd is. Vooralsnog gaan we er vanuit dat het een of andere storing is.. en dat er geen sprake is van kwade opzet of iets dergelijks. We zijn nog aan het onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, en zullen maatregelen treffen om een dergelijke storing in de toekomst te voorkomen.

Zodra er meer nieuws is, vinden jullie dat hier.

Wat gebeurd hier???

Wat gebeurd hier???

He? Wat? Ik ben in 1 keer 100 berichten kwijt!!!:confused:

Er gaat hier iets behoorlijk fout, volgens mij!!!

jongens lees het forum !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back