Toetsen én toetsenbord voor je neus in de studio

Ja hoor... Laser-optische muis met voldoende gevoeligheid, in denk ik 10 cm. heb ik m'n volledige desktop onder bereik. Zou het ook niet groter willen, anders muis je je een ongeluk...

@Lotuz, hoe stop je dan de kabels in dat Tapco mengpaneeltje? Of haal je iedere keer alles los als je dat plankje inschuift?

Als de kabels flexibel zijn, kan ik ze erin laten zitten. Maar kabels met zo'n 90 graden stekker zijn wel handiger.

663632.jpg

VErdomd mooi gedaan hoor Hanz, heel rustieke uitstraling ook, je waant je bijna in de behandelkamer van de Tandarts :0

Origineel geplaatst door Lotuz
Goed idee! Mits het keyboard niet te groot en te zwaar is. :) ..

Och, ik zal waarschijnlijk m'n A-33 ervoor gebruiken (76 keys, maar weegt weinig).
Buro wordt eigen ontwerp.

Maar zal nog wel even op zich laten wachten; eerst moet 't hok een beetje geïsoleerd zijn, etc.

prodikeys is netjes ding hoor. en zeker wat de prijs betreft.

aanslaggevoelige toetsen bij mijn zwarte dm. (geen idee voor de anderen)

sustain knop.

Pitchwheel (instelbaar)

leersoftware om basisje spelen te leren voor absolute noob met routeringsmogelijkheid naar externe midi. -> deze crasht nogal makkelijk weliswaar.

volume knop voor windows mixer.

octaaf up en down knop

Zo heb ik het gedaan:

Met "van die profielen met van die gaten in...."

Studio.jpg

Zo heb ik het:

http://www.akikaze.nl/Discography.htm

Het meubel is de Biggstation van Music Store Koeln. Te weinig waar voor je geld, maar ik kan ermee leven.
Ik heb twee computertoetsenborden op de uitschuiflade; een voor de mengtafel en een voor de computer. Het klavier ernaast is een VL-7, die als master voor de MPC-4000 dient.

Origineel geplaatst door Septic
VErdomd mooi gedaan hoor Hanz, heel rustieke uitstraling ook, je waant je bijna in de behandelkamer van de Tandarts :0

Dank je! Da's het Zweedse IKEA design, denk ik, dat jij als professional er toch meteen uit pikt?

Immers, de meeste niet-ingevoerde bezoekers van mijn hok hebben het eerder over een Mortuarium, dit versterkt door de zware velours gordijnen en de donkere eikenhouten accenten. Het ned.herv.prot.chr. orgel (helaas niet zichtbaar op de foto) verricht in dit kader tevens wonderen...

HODIE MIHI, CRAS TIBI! :maffia:

(liever geen bloemen en bezoek aan huis. kadotip: envelop)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Akikaze
Het meubel is de Biggstation van Music Store Koeln. Te weinig waar voor je geld, maar ik kan ermee leven.

Kan je hier eens wat meer over vertellen? Ik vond (op het plaatje) die MSK desks er wel netjes uit zien, maar goeie reviews kom je er natuurlijk niet over tegen.

en zo ik

Attachments

• bu.jpg
    bu.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 122
Ik heb een Akai MX1000 als masterkeyboard. Daarop is op het eerste gezicht geen ruimte voor een computerkeyboard, maar als je die met de pootjes uitgeklapt over de preset toetsen heen zet past het allemaal perfect, en dan is er zelfs nog ruimte naast over voor een muismat :-)

eerst soo dus ...drie screens eentje voor andere dingene netten / mp3en

dual screen voor cubase en esq ervoor met ...uhh bcr erop
en rechts een muis op plankie eraan geplakt
plakband [ducktape ] is de key word ,..ast niet past maakt pas

haha

Attachments

• card april 022.png
    card april 022.png
    447,8 KB · Bekeken: 121
nxt [bad pix ] zoals nu is .............
best easy kan overal goed by
2xscreen voor mn neus staat achter de esq een deksel ...van de sh3 daarop de monitors
pc eronder versterker ernaast ...soms nodig
erg irritant asje ineen een hard geluid hebt en je moet opstaan / rennen naar t desbetreffende .app.en zachter zetten

en ook hier weer ziet ut getape te muis plankje en daar tussen [gelocked ] t toetsen [keys] board

ooh rm1x is ondertussen weg asrx in de plaats ook naast de BAAS !
:smeris:

Attachments

• card juni 22e 030.png
    card juni 22e 030.png
    504,1 KB · Bekeken: 130
Origineel geplaatst door Hanz
Kan je hier eens wat meer over vertellen? Ik vond (op het plaatje) die MSK desks er wel netjes uit zien, maar goeie reviews kom je er natuurlijk niet over tegen.
Hij viel tegen, omdat er geen gaten waren voorgeboord in het meubel en in de 19'' rekken. Vooral het plaatsen van de schuifla was daardor moeiljik. Ook de schroeven onderaan de monitorstandaards krijg je niet vastgedraaid. En er zat geen gebruiksaanwijzing bij, wat voor een ergonomisch gehandicapte als mij toch noodzakelijk is. Dat ik het toch voor elkaar heb gekregen het ding in een dag in elkaar te zetten, mag gerust een wonder worden genoemd.

Ik heb geklaagd bij de relatiebeheerder en hij heeft me toen wat kabeltjes cadeau gedaan en zou erover nadenken het ding uit de handel te nemen.

Ik heb de duurste - beuken gelakte - versie. Hij ziet er wel mooi uit en de hoogte is ook prima.

toch niet. reden: het werkt niet teveel spullen voor je neus.

ik zou adviseren: kies datgene wat je gebruikt om je producties mee af te maken en zet dat ergens midden tussen je monitors op voldoende afstand. de rest is minder belangrijk dus kun je best aan de zijkant zetten

Back