Zoeken in de USA tips???

Origineel geplaatst door HEXAGON
ik niet =(

ieder zen gave

Haha...soms heb ik het en met vrouwen en met synths....in de USA zijn vrouwen helemaal easy...jezus wat makkelijk zijn ze daar..

Ik weet nog wel een tip. De Demeter spring reverb. Veel verkocht in de USA en hier nouwelijks te krijgen en bekend. Als ik in de USA kom neem ik die iig zeker 1 mee, en volgens mij raak je m hier ook zo kwijt..

Veel plezier daar! :verkoght:

Dan had je het slechte contact,bij mij was een mini inclusief thuis gebracht 800e,

1500 gulden voor een mini is minder dan 800e beste vriend :)

Althans dat wil de overheid ons doen geloven......

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Fles
Ik weet nog wel een tip. De Demeter spring reverb. Veel verkocht in de USA en hier nouwelijks te krijgen en bekend. Als ik in de USA kom neem ik die iig zeker 1 mee, en volgens mij raak je m hier ook zo kwijt..

Veel plezier daar! :verkoght:

zoek in holland naar de furman rv-1

Origineel geplaatst door Wiseguy
1500 gulden voor een mini is minder dan 800e beste vriend :)

Althans dat wil de overheid ons doen geloven......

och waren die guldens dan zo weinig waard! lol

het woord gulden is idd nogal misleidend,veel goud is er niet aan :dubbel:

Laatst gewijzigd:
och waren die guldens dan zo weinig waard! lol

het woord gulden is idd nogal misleidend,veel goud is er niet aan :dubbel:

ik ben blij met de euro..scheelt een hoop gezever

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
ik ben blij met de euro..

Dan ben je denk ik een van de weinige mensen op deze planeet.

Origineel geplaatst door Leo
je moet de mensen niet wijzer maken dan ze zijn ;)

maakt niet uit hoor,dat was destijds,nu zijn deze prijzen ook al voorbij hoor...

Dan ben je denk ik een van de weinige mensen op deze planeet.

ik heb nooit problemen met de euro gehad..macro economisch was het de beste move in tijden...zonder die beslissing was het op den duur alleen maar slechter gegaan...de gulden was hard maar klein...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
macro economisch was het de beste move in tijden...[/B]

Ok Ralphie maar ik zie dat echt anders, ik zie de euro als een verkapte
manier om mensen van de helft van hun geld te bestelen in één
dag.

Dus goede move, geef mij mijn gulden maar weer terug met dito prijzen.

dag.

ik heb nog srteeds een voorraadje guldens liggen, in allerlei soorten en maten, voor het geval hij weer ingevoerd wordt.

Ralph heeft geen 'problemen' met de euro waarom?

--> omdat bij hem ze aleen maar binnenkomen lol :dubbel: (maakt dus niet uit of het guldens,$,of euries zijn.. :kroon:

Origineel geplaatst door Leo
ik heb nog srteeds een voorraadje guldens liggen, in allerlei soorten en maten, voor het geval hij weer ingevoerd wordt.

Stel dat het gebeurd, dan kan je toch net zo goed gewoon gaan pinnen. ;)

dag.

Dat is echt te kort door de bocht...Populair sentiment past niet bij moeilijke financiele vraagstukken.
En als je het doorrekend (is gebeurt) dan is het inflatie en koopkracht niveau net zo hard gestegen/gedaald als met de gulden zou zijn gebeurt...sterker....die zou met de opkomst van het verre oosten nog minder waard zijn geworden dan nu de Euro gevoelsmatig is...

Het verbaasd me dan ook keer op keer dat mensen als het om geld en macro economie gaat met zeer kort door de bocht, populair sentiment komen om hun ongenoegen te spuien.
Net als de opkomst van de "iedereen heeft een mening en in de politiek moet het anders" splinterpartijen als LPF etc...die spelen ook iedere keer in op populair sentiment onder de bevolking (met name de werkende klasse)...
Mijn mening is als volgt..."als je iets te duur vind dan verdien je te weinig" of heb je te veel vaste lasten en behoeften.

Geld is een Hypotheek die we hebben genomen op onze natuurlijke vooraad grondstoffen.
Geld bestaat alleen bij de gratie van schuld, het geld in jouw broekzak is door een ander van de bank geleend.
Als je eenmaal ondekt hebt dat alle geld bestaat bij de gratie van schuld en dat alle euros fictief zijn, verzonnen door banken gesteund door 1 centrale bank die alles op peil houd dan veranderd er echt veel in je denken TOV geld....

Ik denk dat jij niets bent verloren maar alleen maar hebt gewonnen.....

Reken jij nog om naar guldens???...

Laatst gewijzigd:
Ralph heeft geen 'problemen' met de euro waarom?

--> omdat bij hem ze aleen maar binnenkomen lol :dubbel: (maakt dus niet uit of het guldens,$,of euries zijn.. :kroon:

Nou dat valt vies tegen...ik leef bij de gratie van 300eu vaste lasten in de maand en het niet hebben van een huwelijk en kinderen....dat zijn de 3 grootste geldslurpers...met 1000eu in de maand kan ik royaal leven..ik rook niet, drink niet, mijn hobby is mijn werk en hoef geen grote consumptieve uitgaven te doen...uiteindelijk moet iedereen geld verdienen dus ik ook...

Origineel geplaatst door Fles
Stel dat het gebeurd, dan kan je toch net zo goed gewoon gaan pinnen. ;)

haha...die is goed...Zo doen ze dat in Eindhoven....de gekste

Zou de omgeving van LA niet meer spullen herbergen ivm de aanwezigheid van de industrie aldaar

Back