Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Het plan is om op korte termijn naar de USA te vliegen om daar op zoek te gaan naar gear. Heeft iemand handson tips/ervaring of andere aanwijzingen die mijn zoektocht daat succesvol maken???. Ik zou graag weten waar ik het best kan zoeken, wat mensen al veel zijn tegengekomen en wat het meenemen van spullen met het vliegtuig voor problemen heeft gezorgd (of niet)...
Tips zijn zeer welkom..ik ben van plan om een flink bedrag te investeren om gear hierheen te krijgen en hoop sommige dingen goedkoop in te kopen zodat ik ze hier in Holland en Europe ook weer voor de normale prijs weg kan doen...anyone???...
Ik weet dat Wiseguy laats of een tijd terug een erg mooi instrument heeft gekocht in de States...
))
Tips zijn zeer welkom..ik ben van plan om een flink bedrag te investeren om gear hierheen te krijgen en hoop sommige dingen goedkoop in te kopen zodat ik ze hier in Holland en Europe ook weer voor de normale prijs weg kan doen...anyone???...
Ik weet dat Wiseguy laats of een tijd terug een erg mooi instrument heeft gekocht in de States...
))

,er ligt nog genoeg alleen moet je het kunnen 'ruiken',oude electronica heeft een geur ,net als honden drugs kunnen ruiken ,ruik ik deze...(door dikke betonnen muren heen alstmoet,lol)