Der_Mantie
Vintage lit
Buiten het feit dat ik moeite heb met het hemelse witte gebeuren vind ik de site ook erg traaaaaaaaaag. Ik vond het oude forum prima werken en dit veel onduidelijker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In het verleden heb ik meerder malen mijn diensten aangeboden maar ben eerst aan het lijntje gehouden en daarna met een kluitje in het riet gestuurd.
En dan vind ik ook wel dat ik ongezouten mijn mening mag geven als er keer op keer zo zwaar gestunteld wordt.

Terwijl daarvoor het een plezierige omgeving was om in te browsen. Grijs was het eerst toch.Dit is alleen als je niet ingelogd bent. Als je ingelogd bent, dan kun je bovenaan meteen een zoekterm invullen. Je kunt ook zoeken in de huidige thread. Ook erg handig.
Is al opgemerkt en dit gaan we meenemen..
Dus dit wordt definitief het nieuwe uiterlijk nu?
btw... Hey Alan, still alive and kicking my friend![]()

Buiten het feit dat ik moeite heb met het hemelse witte gebeuren vind ik de site ook erg traaaaaaaaaag. Ik vond het oude forum prima werken en dit veel onduidelijker.

Maak je niet zo druk Fuse, steek je energie in je muziek en mastering dat levert je uiteindelijk veel meer bevrediging (en wellicht een 1e plaats in de contest dit jaar) op, toch?![]()
Maak me niet druk hoor. Vind het alleen jammer.
En contest doe ik niet aan mee want vind geen categorieen stom.
Maar lekker muziek maken en masteren is wel toppie natuulk.

)Ik begrijp echt niet waarom iedereen vindt dat de achtergrond te wit is. De meeste tekstverwerkers en spreadsheets hebben wit als achtergrond. Waarom zou dat denken jullie zijn? Zoals eerder genoemd zal er bij verandering altijd weerstand zijn maar dat is misschien toch wel vreemd in dit geval aangezien er onder ons veel ontwikkelaars zijn.
Van deze groep zou ik dat niet verwachten namelijk. Laten we eerlijk wezen, qua functionaliteiten is 2.0 er op vooruit gegaan en zolang je je informatie op eenvoudige wijze kan blijven opvragen zie ik het probleem niet. Probeer met het oude forum maar eens alle threads over een TB-303 op te vragen m.u.v. te koop aangeboden/gevraagd threads.
Ik vertrouw er ook op dat met 2.0 voorstellen tot wijzigingen minder snel afgekapt hoeven te worden aangezien deze makkelijker/veiliger realiseerbaar zouden moeten zijn. Het lijkt mij dat dit iedereen ten goede komt.
Synthforum 2.0![]()
Functionaliteit is één ding, een mooi en gebruiksvriendelijk design waar iedereen tevreden mee is, is iets anders. En daar hebben ontwikkelaars (en veel designers) doorgaans weer geen kaas van gegeten.
Ik ben persoonlijk ook blij dat SF is overgestapt naar nieuwere forum software. Echter, als veel forummers klagen dat ze het te fel vinden, dan moet je niet zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen, maar dan moet je er wat aan doen. Er is op dit moment een overvloed aan witruimte, ik weet niet precies wat de vuistregels zijn maar reken er maar op dat er op dit moment veel te veel witruimte is op het forum. En MS Word heb ik altijd ingesteld zodat je de pagina op een grijze achtergrond ziet 'liggen', dus geen volledig wit scherm.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Ik respecteer het feit dat men wil verbeteren, maar ik vind het er erg steriel uitzien nu, doet me een beetje aan een ziekenhuis denken en niet aan mooie synths enzo...