Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ah, wacht eens... ik geloof dat ik die publicatie nog ergens in mijn synthforum museum moet hebben liggen,Ja, laten we een thread uit 1894 erbij halen.

Een synthforum zonder marktplaats lijkt me zo gek nog niet
Je voorkomt dan niet alleen dit geneuzel maar verhoogt mogelijk ook de kwaliteit van het forum. Moderators krijgen meer tijd om zorg te dragen over de grote hoeveelheid informatie en de overgebleven leden zitten hier met hetzelfde doel: informatie uitwisselen.
je kan toch ook gewoon niet posten?
Van mening veranderd?

Ik doe dat ook altijd in een paar etappes, eerst de draad, daarna nog wat plaatjes toevoegen, en vervolgens nog even aangeven wat de verzendopties zijn, zodat de gearjunks een paar keer kort achter elkaar de zelfde advertentie onder hun neus krijgen.
Vervolgens is hij na drie dagen een keer denkbeeldig gereserveerd, na vier dagen kwam hij niet opdagen, en na zeven dagen mag ik al weer een keer schoppen![]()

...voor elk item een nieuwe te koop draad maken....

Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar bij marktplaats aanbod kan ik geen replies posten. Ik vraag me af waarom dit niet kan. Is dit bewust (om discussies te voorkomen) of zit er ergens een fout?