Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
misschien handig om marktplaats niet meer via threads te doen?
dan ben je van al dat gesodemieter af en dan word het voor alle partijen ineens veel makkelijker...
enfin, dit is al een paar keer eerder door iemand (ik zal geen (eigen) namen noemen) gezegd nateluurlijk™

maar natuurlijk..en toen is je voorstel ook netjes beantwoord, dat geldt nog steeds. We klussen binnenkort weer verder aan verbeteringen voor de Marktplaats![]()

(wat me trouwens bij het puntje brengt dat de Waalse provincies niet in het lijstje staan)
), ik wil het liefst zo snel mogelijk een advertentie kunnen plaatsen die er bovendien een beetje overzichtelijk uitziet.Nou ik ben meestal wel voor creativiteit en vrije expressie en dergelijke, maar of de marktplaats dat nu nodig heeft... wat een advertentie nodig heeft is een omschrijving, een plaatje (of meerdere) en een richtprijs, wil je origineel zijn hier, zorg dan dat je kekke plaatjes hebt een een creatieve omschrijving. Het doel is uiteindelijk dat je wat verkoopt, en sorry dat ik het zo moet zeggen, maar best veel mensen hier zijn daar niet zo goed in. Dus als het in goede banen leiden van een advertentie zorgt dat a) de moderators minder werk hebben en b) mensen beter hun spullen kunnen verkopen, dan ben ik er alleen maar voor.
Ik wil bovendien helemaal niet nadenken (en aan de advertenties te zien, veel anderen ook niet), ik wil het liefst zo snel mogelijk een advertentie kunnen plaatsen die er bovendien een beetje overzichtelijk uitziet.

dus omdat jij niet wil nadenken, mág ik niet meer nadenken

dat is te begrijpen maar hoofdzaak is dat het niet meer via normale threads gaat...maar triest is het wel, dat voor alles een vakje of hokje moet zijn tegenwoordig, omdat het anders niet zou lukken. ik vertrouw van nature die hokjesmakers niet zo.

Verplichten is wel leuk. Maar denk ook even na dat mods hier dan op moeten toezien en nog meer tijd kwijt zijn met controleren. Want er zijn altijd wel sukkels (deze keer even recht voor z'n raap) die of te lui,dronken,stoned of te dom zijn om aan deze verplichtingen te voldoen.

Het probleem is toch met een peebeetje opgelost?
"Waar woon je?" is dan toch niet zo'n rare vraag?