Idee voor marktplaats

Als je nog niet de moeite doet om een PBtje te sturen naar de verkoper om de locatie te vragen, kan je jezelf misschien beter afvragen of je eigenlijk zelf wel serieus bezig bent ...

Als je nog niet de moeite doet om je woonplaats te vermelden bij een advertentie, kun je jezelf misschien beter afvragen of je eigenlijk zelf wel serieus bezig bent ...

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je nog niet de moeite doet om je woonplaats te vermelden bij een advertentie, kun je jezelf misschien beter afvragen of je eigenlijk zelf wel serieus bezig bent ...

Da's dan als verkoper je eigen probleem. Ik reageerde gewoon op iets wat helemaal geen probleem is/mag zijn.

Laatst gewijzigd:
Waarom zijn er eigelijk mensen die persee niet hun woonplaats willen vermelden onder de avatar. Is dat omdat ze geen zin hebben in aanspraak van iemand die zegt van hee ik woon bij je in de buurt zal ik een keer langskomen?

Ik vindt het maar onzinnig, om iets stoms daar in te vullen wat zogenaamd leuk moet zijn.

ik ben er ook voor
ook tegen rare namen voor steden zoals ze bv plaatselijk genoemd worden
maar bv thuis ofzo heb je niets aan inderdaad

Origineel geplaatst door Ramoonus

ook tegen rare namen voor steden zoals ze bv plaatselijk genoemd worden

Ja maar dat is leuk!

:D

Origineel geplaatst door Pjotr G
Ja maar dat is leuk!

:D
juist...

sjonge jonge wat een serieus gezeik weer in deze thread zeg... 8o)

Origineel geplaatst door OnAcid
het gaat niet zo zeer om het nemen van moeite maar het feit dat men het wil verplichten...

Richtprijs marktplaats

Richtprijs marktplaats

Is er geen mogelijkheid dat er een verplicht veld komt voor de richtprijs? Er worden zo vaak advertenties geplaatst zonder richtprijs waar de mod vervolgens op (moet) reageer(t)(en).
Met een verplicht veld zou dit probleem voor altijd opgelost zijn.

Geen idee of dat tweede voorstel zo goed is. Niet iedereen wil zomaar zijn adres te grabbel geven, privacy weet je wel?

Dat eerste daarentegen vind ik wel zo koel.

Origineel geplaatst door trancemo6
Geen idee of dat tweede voorstel zo goed is. Niet iedereen wil zomaar zijn adres te grabbel geven, privacy weet je wel?

Dat eerste daarentegen vind ik wel zo koel.

Natuurlijk niet je adres, maar de (woon)plaats.

Dit is al erg vaak gevraagd / aangehaald, en ikzelf zou die optie ook graag erbij zien, maar 't heeft nogal wat voeten in de aarde en staat niet echt op de lijst van 'dingen die aangepast moeten worden' van dit forum, geloof ik.

Origineel geplaatst door FLechdrop
En dan meteen één voor de lokatie waar het artikel afgehaald kan worden (indien van toepassing)?

Ja, ik vind het ook wel storend wanneer iemand 'alleen afhalen' in z'n advertentie zet, en geen woonplaats vermeld..

Woonplaats/verblijfplaats vind ik nieteens zo interessant om dat verplicht te maken, dat kun je wel in een pb vragen. Bovendien zijn de verzendkosten in NL behoorlijk laag en levering vaak binnen 24 uur.
Maar de richtprijs is volgens de SF policy wel verplicht maar is niet als zo danig als constraint ingesteld.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Hier is ook al eens eerder over geboomd.

Ok, die had ik op mijn zoektocht nog niet gevonden.

Wat in die thread mijns inziens terecht wordt genoemd: een verplicht veld garandeert geen zinvolle input. Je ziet nu al grapjassen melden "richtprijs 500000 maar bieden mag ook". ( haha :frons: )

Kortom, de moderator moet hoe dan ook blijven controleren.

En eigenlijk snijdt vooral de verkoper zichzelf in de vingers, omdat hij minder snel z'n spullen verkoopt.

Bericht door een moderator:
knip/plak

Back