Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als er meer dat 1 synth in een thread verkocht wordt volstaat 1 invoerveld niet

lijkt me inderdaad een goed ideeIets inbouwen in het forum dat je pas een ad kan plaatsen als je je woonplaars heb ingevuld?

Zoals eerder gezegd leid dit tot invullen van onzin. En je kunt onmogelijk een database maken van onzinnige invulopties omdat die nog vele malen groter zou worden dan een database met alle zinnige opties. Dus moeten mensen (met schaarse tijd) dit weer gaan beoordelen.
Als ik ergens op internet velden verplicht moet invullen tegen mijn zin leidt dit meestal tot iets als;
Naam: Blaat
Adres: Blaatstraat 1
Postcode: 1234AB
Dus ja.....................
Dan zou ik eerder zeggen iets in de richting van bv drie maal de regels overtreden (geen prijs/ woonplaats vermeld oid) geen posten meer op marktplaatssectie mogelijk. Een soort ban dus. Kinderachtig, maar ja, je verantwoordelijkheid niet nemen is nog veel kinderachtiger.

Uhm...waarom heel het adres? Enkel de woonplaats is al goed. En ik zie echt niet in waarom de meesten dat kleine veldje zouden spammen en de post zelf serieus houden.
Maar echt ideaal zou natuurlijk een meerkeuzeveld zijn waar je kan kiezen tussen België en Nederland. Eventueel een tweede meerkeuzeveld om de provincie te selecteren. Daar is spam niet eens bij mogelijk.
Maar meestal zie ik nog wel aan het taalgebruik of de topicstarter uit Nederland of België komt![]()