Hier op Sonic State.
Ik zou wel willen ruilen hoor.....
(Absoluut ook de moeite voor niet-Goldfrapp-fans)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zonde altijd die synths die amper gebruikt worden
Naja, ik wist niet dat MOOG 2 eigenaren had??
Hier op Sonic State.

Inderdaad, die gewoon een beetje decadent op de grond laten staan....
Dat van Moog vond ik ook een raar verhaal. Een Engelse en Amerikaanse Moog?
Dat van Moog vond ik ook een raar verhaal. Een Engelse en Amerikaanse Moog?
En ik vind het ook niet vreemd dat spullen soms in een hoek staan zonder gebruikt te worden.
Soms heb je een bepaald instument gewoon een tijd niet nodig.
Dat heb ik hier ook wel.
.
.
Moog Music is toen failliet gegaan of verkocht geloof ik en een Engelsman had zijn naam overgekocht en bracht de laatste versie van de minimoog uit. Ik dacht dat de model E de zogenaamde "Welsh Moog" is (correct me if i'm wrong).
Vandaar ook dat hij een tijd onder de naam "Big Briar" dingen heeft gemaakt, totdat hij de naam Moog weer kon overnemen.
Er staat trouwens ook een Studio interview van Adrian Utley op, van portishead
http://tv.sonicstate.com/play.php?vid=189
Zonde altijd die synths die amper gebruikt worden![]()

Ik wil ook zo'n Korg
Tof filmpje, ik vroeg me altijd al af wat voor gear ze gebruiken, veel dus...
Ik vind het altijd zo vreemd dat dit soort oude vintage synth studio's er nooit uitzien als een studio.
Het is meer gewoon een kamer met een hele hoop mooie gear erin.
Waarom is dat?
Interesseren deze muzikanten / producers zich niet in akoestiek, goede ruimte om in te mixen, een mooie ruimte qua belichting met mooie houten vloer, hetgeen ook juist inspirerend kan werken...?
In de jaren waaruit de meeste van deze gear stamt had je immers ook hele mooie studio's, maar dat waren meestal de grote recording studio's.
Is er geen combi dan, van een uiterlijk zeer mooie studio vol met klassieke analoge dikke bakken?

Kijk eens wat er zoal aan het plafond en de muren hangt...![]()

Haha, als je hem op 7:30 blijft klikken, dat ie steeds ernaar herhaalt. Maakt ie wel een dolle beweging met zijn handen![]()