mono-poly
Cheff Noodle
I kvind het altijd zo raar dat studio's van urban-trance-boerelullen producers er uitzien als een distributiekantoor van een transport bedrijf op industrieterrein Dordrecht west.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I kvind het altijd zo raar dat studio's van urban-trance-boerelullen producers er uitzien als een distributiekantoor van een transport bedrijf op industrieterrein Dordrecht west.

Smackos schreef:I kvind het altijd zo raar dat studio's van urban-trance-boerelullen producers er uitzien als een distributiekantoor van een transport bedrijf op industrieterrein Dordrecht west.Ik ken toevalig iemand die een hele mooie studio heeft in Dordrecht west.
O da's toevallig, ik ken iemand die in een transportbedrijf werkt!
.
Het plafond hangt anders helemaal vol met accoustische traps e.d.
Daarnaast kan ik me prima voorstellen dat dit veel fijner werkt dan zo'n 'echte' studio omgeving. Hier krijg je meer inspiratie lijkt me.
Zo'n strakke studio is weer zo strak en minder motiverend imo.
Waarschijnlijk heeft ie ook een prachtig uitzicht op een bosrand ofzo, waar ze af en toe ff van een kopje hee kunnen genieten.
Kruip jij maar terug je ei in.

Nou ik lach me eerlijk gezegd dood aan wat mensen hier zoal aan acoustiek uitgeven en wat ze dan maken.
De mensen die ik ken die wel lekker muziek maken hebben niet van die misselijk makende steriele ziekenhuis studio's met bijbehorende traps etc.

)Kom op, wees nou eens eerlijk .. het is toch zo ?? Ik ben gewoon rechtvaardig hier, niks meer of minder.
![]()
Dat biertje kan je in je reet stoppen.
Ik maak genoeg dingen en heb zelf al wat dingen uitgebracht.
Je heb nog nooit op een muziek dingetje gereageerd die ik gepost heb.
En zo nu en dan kom je in de kroeg tof doen om samen wat te doen???
Je kan wat mij betreft dus lekker in de stront zakken en muziek maken doe je maar met een ander.
sfeertje hier..
Eerlijk gezegd twijfel ik wat ik zelf 't prettigst werken vind: