sfeertje hier..
Enfin, 'k denk dat veel met smaak te maken heeft..
helemaal niet! er is maar 1 mogelijkheid, 1 regel, 1 wet en 1 god
wat we zijn allemaal hetzelfde, denken hetzelfde en doen hetzelfde......toch?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sfeertje hier..
Enfin, 'k denk dat veel met smaak te maken heeft..

En als je in je studio moet gaan zitten wachten op een bron van inspiratie die uit die ruimte zelf zou moeten komen heb je imho een heel ander probleem
afijn, heb het er zelf ook niet zo op, om in zo'n inspiratieloze omgeving te werken.. mag best wel wat 'gezellige rommel liggen' maar ik geef toch de voorkeur aan een opgeruimde, nette studio .. kabels netjes weg gewerkt, wat traps en pads aan de muur hier en daar. Snap echt niet wat daar nu mis mee is.. chaos in de kamer is voor mij eerder een afleiding dan een inspiratie. Ik wil niet m'n studio inlopen en zuchten van de t*ring zooi die ik nog moet opruimen (weg goeie idee)Dat biertje kan je in je reet stoppen.
Ik maak genoeg dingen en heb zelf al wat dingen uitgebracht.
Je heb nog nooit op een muziek dingetje gereageerd die ik gepost heb.
En zo nu en dan kom je in de kroeg tof doen om samen wat te doen???
Je kan wat mij betreft dus lekker in de stront zakken en muziek maken doe je maar met een ander.

Fuck off man.
Van je vrienden moet je het hebben he.

Ooow is dat licht construftief zijn?
En wie bepaald er of ik genoeg met mijn spullen maak?
Lazer toch op zeg.

Het was niet tegen jou gericht Trigg.
Gewoon in het algemeen tegen dat gelul dat niet genoeg met mijn spullen zou doen.
Volgens welke maatstaven dan?
Hij is te begodverdomd om ook in 1 tread waar ik een "muziek" dingetje gepost heb als "vriend".
Maar mij wel hier even de les lezen zeker?
Fuck maar lekker op dan.
kussen.