Wat is je beroep of wat wil je worden???

Wat is je beroep of wat wil je worden???

• Ambtenaar (belastingdienst, ministeries, school, andere instanties)

Stemmen: 2 3,8%
  • Zorg (verpleging, kraamzorg, arts, ziekenbroeder etc.)

• Economie & HAndel (winkel bedrijf, groothandel etc.)

Stemmen: 3 5,7%
  • ICT (Systeembeheer, programmeur, database manager etc.)

Stemmen: 16 30,2%
  • Horeca/ voeding sector (voeding, cafe's, restaurants)

• Bank wezen

• Fabriek

Stemmen: 1 1,9%
  • Laboratorium/ andere testruimtes

• Iets anders nl.

Stemmen: 18 34,0%
  • Koos werkeloos

• Totaal aantal stemmers
    53
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja. Wat is je beroep of voor de genen zonder beroep, wat wil je later worden???

Zelf heb ik altijd astrofysicus willen worden maar dat zat er helaas niet in. Maar goed, Systeembeheer is ook nie slecht ;)

Ik wist wat ik niet wilde, dus ben ik maar in de ICT terrecht gekomen...

... en nu weet ik wat ik wil maar niet hoe ik er zo snel mogelijk uit kom !

Engineer, Producer, Muzikant ?

Engineer, Producer, Muzikant ?

Waar zijn de audio-beroepen.. of de non-profit sector ?

Zelf ben ik altijd werkzaam geweest in de business-analyse. Eerst en de logistiek.. later in de IT. Nu ben ik het kantoor meer dan zat.. en ben ik me aan het oriënteren op iets anders. Het liefst iets in de creatieve hoek. Audio-engineering lijkt me geweldig.. en ik ben al wat (kleine) stapjes in die richting aan het doen.

Op dit moment heb ik even geen werk..

Ik ben huisman.
Ik zal maar in het midden laten of dit als beroep kan worden aangemerkt, doch daar dit mijn tijdsinvulling is op momenten dat anderen op kosten van een werkgever en tegen een veelal geldelijke vergoeding, werkzaamheden moeten verrichten, (meestal) als doel hebbend de eerder genoemde en vaak maandelijks uitgekeerde geldelijke vergoeding, dit ter ondersteuning van en/of het voorzien in de algemeen dageljkse levensbehoeften, merk ik in deze context "huisman" toch maar als "beroep" aan.

Het grote voordeel van het huismanschap is dat ik op elk gewenst moment achter m'n synths kan duiken. Alleen om die reden al raad ik een ieder het huismanschap aan.

groet Tom

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Tom 32
Ik ben huisman.
Ik zal maar in het midden laten of dit als beroep kan worden aangemerkt, doch daar dit mijn tijdsinvulling is op momenten dat anderen op kosten van een werkgever en tegen een veelal geldelijke vergoeding, werkzaamheden moeten verrichten, (meestal) als doel hebbend de eerder genoemde en vaak maadelijks uitgekeerde geldelijke vergoeding, dit ter ondersteuning van en/of het voorzien in de algemeen dageljkse levensbehoeften, merk ik in deze context "huisman" toch maar als "beroep" aan.

Het grote voordeel van het huismanschap is dat ik op elk gewenst moment achter m'n synths kan duiken. Alleen om die reden al raad ik een ieder het huismanschap aan.

groet Tom

dan moet je wel een werkvrouw/man hebben...... ;)

de computer was voor mij de eerste stap in de muziek, toen ik een jaar of 15 was, daarvoor speelde ik al in een bandje maar dat ff terzijde. de stap om daarna te gaan studeren in de ICT was niet zo heel groot en dat ben ik dus gaan doen, of ik er mijn baan van wil maken weet ik nog niet....kdenk dat ik mijn studie afmaak en daarna nog iets anders gaat doen, misschien word ik wel pottenbakker 8o)

muziek als fulltime baan zou ik niet willen, weet je waarom niet? omdat het dan werk wordt, ik doe het voor mijn plezier en ik ben heel erg bang dat als ik fulltime als echte baan gaat doen het niet meer leuk zal vinden. klinkt misschien raar, want ik doe eigenlijk niks liever dan muziek maken, maar toch...dat wil ik niet riskeren.
Part time een normale baan en dan part time muziek als baan zou ik dan misschien nog doen.

Toch wel vreemd dat "Professioneel Synthetiseren" er niet bij staat. Ben zelf trouwens bezig met een studie scheikunde en daar wordt ook wel gesynthetiseerd. Hier gaat het alleen om de stoffen en niet de geluiden.

Ik ben eigen baas. Ik heb een bouwkundig ingenieursbureau en een platen labeltje. Met het laatste verdien ik aleen helaas geen rooie cent, maar dat kan de pret niet drukken.

Dat "iets op een tropisch eiland" van 6trak staat me overigens ook wel aan.

Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

wat is dit nou weer, heeft toch niet echt iets te maken met dit forum:confused: maar een vraag voor een dating side.

Origineel geplaatst door CraZ
Waar zijn de audio-beroepen.. of de non-profit sector ?

B]

precies, waar zijn de audio beroepen. maar goed......

ik werk hier en mijn hobby is muziek :stupid

Ik ben systeembeheerder bij een overheidsbedrijf.
Dus valt dat nou onder ambtenaar of onder ICT? :confused:

Re: Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

Re: Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

Origineel geplaatst door bass-molecules
wat is dit nou weer, heeft toch niet echt iets te maken met dit forum:confused: maar een vraag voor een dating side.
dit zijn DE typische enq's die alleen slipperman als geen ander telkens weer weet te verzinnen :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
Fijn dat het beroep muzikant er ook bij staat......toch gek zou je op dit forum niet verwachten

:)
'
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik doe iets met vlees

......... :)

deze enguete krijgt voor mij de prijs voor meest Creatieve draad.

OK ik ga te ver maar de optie P*rnoster staat er niet bij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back