Wat is je beroep of wat wil je worden???

Wat is je beroep of wat wil je worden???

• Ambtenaar (belastingdienst, ministeries, school, andere instanties)

Stemmen: 2 3,8%
  • Zorg (verpleging, kraamzorg, arts, ziekenbroeder etc.)

• Economie & HAndel (winkel bedrijf, groothandel etc.)

Stemmen: 3 5,7%
  • ICT (Systeembeheer, programmeur, database manager etc.)

Stemmen: 16 30,2%
  • Horeca/ voeding sector (voeding, cafe's, restaurants)

• Bank wezen

• Fabriek

Stemmen: 1 1,9%
  • Laboratorium/ andere testruimtes

• Iets anders nl.

Stemmen: 18 34,0%
  • Koos werkeloos

• Totaal aantal stemmers
    53
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben vorig jaar afgestudeerd in Rotterdam, opleding 'compositie / Electronische muziek'. van alles wat, en je krijgt alle facetten van klassieke EN moderne klassieke muziek er gedegen in gestampt. Nadeel is dat het heel vrij was, en er eigenlijk [zeer] weinig beroepsmogelijkheden zijn. Maar wel een gave studie. Momenteel leef ik van erg weinig, lesgeven af en toe etc. schnabbel werk, en gelukkig heb ik zeer kuis en zuinig geleefd [zelfs gespaard!] tijdens mijn studie zodat ik nog wat apparatuur kan bekostigen. Verder heb ik niet vele nodig momenteel. Ben nog druk bezig de nieuwste soft synths en sequencers onder de knie te krijgen. Toekomst plannen: goede, echte, levende kwaliteits muziek maken, in wat voor stijl dan ook.' Een boom herken je aan zijn vruchten'.

mij streven is open, eerlijk, vrij te zijn: dus ik ben zeker niet gebonden aan een stijl.

greetz, Marcel

Ik werk bij een redelijk groot supermarktbedrijf (33 filialen op dit moment, maar er zit meer in de pipeline) nu nog op de financiële administratie, de komende tijd ga ik doorschuiven naar de controlling en wordt ik assistent-controller. Vanaf september ga ik 2 avonden per week m'n oude studie weer oppakken in de vorm van Heao Bedrijfseconomie Deeltijd. Daarnaast zal ik thuis heel veel moeten doen aan die studie en zal daardoor veel vrije tijd moeten inleveren helaas......

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hoewel ik met plezier MS patienten heb verzorgt...

Grappig, ik ben OOK MS patient! 'k Heb 'n MS-10 & MS-2000R.. Hoe verzorg je nou zo iemand??:confused:

;)

Re: Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

Re: Re: Engineer, Producer, Muzikant ?

Origineel geplaatst door bass-molecules
ik werk hier en mijn hobby is muziek :stupid

Heej dan heb ik wel 's wat spulletjes bij je gehaald, grappig zeg.

Ikzelf studeer nog (Economische Geografie). Ik heb geen idee wat ik na m'n studie wil gaan doen. Voorlopig heb ik het plan om eerst maar 's een jaartje reisleider/lijder te gaan spelen en daarna kijk ik wel weer verder.

Eureka Horeca!

Eureka Horeca!

Helaas werd onder de keuzemogelijkheid Horeca het hotelwezen
niet vermeld, wat mij veel pijn heeft gedaan omdat de hotellerie
een wezenlijk bestanddeel vormt van deze tak van sport.
Ho= hotel
Re= restaurant
Ca= cafébedrijf

Ik hoop hier een misverstand uit de weg mee te hebben geholpen,
want die dingen gaan makkelijk een eigen leven leiden op het internet.

De "voeding" klopt in die keuzemogelijkheid ook niet, dit hoort naar mijn
beste weten tot de helaas niet gegeven ingang "Zware chemische industrie".

Door deze flagrante omissies zag ik mij genoodzaakt voor de rubriek
"Iets anders nl. " te stemmen, hoewel ik mij helemaal niet zo voel.

Verward en teleurgesteld,
ISPdeRuiter

Ik hack 4 dagen in de week wat op stukjes electronica en dat moet met Linux, vandaar dat ik thuis Win XP heb.

Wat wil ik worden? Tegen niemand zeggen: ik dacht erover een dag in de week minder te hacken en... muziekleraar te worden. Met GrooveBox, samplers en al. En piano. Theorie Ja. Beethoven prediken Nee. Zal ik het doen.

En "van thuis" mag ik best van muziek mijn beroep maken. Ik zou alleen niet weten hoe.

Origineel geplaatst door 6 trak
politie om idereen een HALT toe te roepen met je music knowledge of brandweer om vervolgens FLAMEWARS te blussen 8o)

oopz... :D

:halleluja

Onderwijl in het diepe ( weg van het kinderpoedelbadje )

Onderwijl in het diepe ( weg van het kinderpoedelbadje )

Is het niet lekkerder om te zijn i.p.v. te worden ?

ISPdeRuiter

Re: Onderwijl in het diepe ( weg van het kinderpoedelbadje )

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter

ISPdeRuiter

Vanwaar al dat cynisme vandaag?

Het is lente! ;)

Of toch ooit voor een studie gekozen om 'iets' te worden maar naderhand totaal zinloos gebleken omdat je erachter kwam dat je veranderd was? Dan toch maar omscholen en de ICT in? (Vandaar dat er zoveel 'nono's in de ICT rondlopen)

Re: Re: Onderwijl in het diepe ( weg van het kinderpoedelbadje )

Re: Re: Onderwijl in het diepe ( weg van het kinderpoedelbadje )

Origineel geplaatst door fuse
Vanwaar al dat cynisme vandaag?

Het is lente! ;)

Of toch ooit voor een studie gekozen om 'iets' te worden maar naderhand totaal zinloos gebleken omdat je erachter kwam dat je veranderd was? Dan toch maar omscholen en de ICT in? (Vandaar dat er zoveel 'nono's in de ICT rondlopen)

Isp, zit in de mooiste branche ter wereld: De horeca. En dan zit hij nog in het hotelwezen ook. Lijkt me persoonlijk erg aantrekkelijk als de mooie schone lentes vragen om na je werk even bij kamer ... langs te huppelen :D

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter

ISPdeRuiter

jij heb 't begrepen . :walker:

Ben ook ie-see-tee-er (hoewel ik vaak het idee heb een kruising tussen een administratieve kracht en en de bewakingsdienst te zijn.).

Ach ja it pays the bills he..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back