Mijn naam is....

Mijn naam is....

M'b CP251 komt eindelijk deze week binnen. kunnen we weer eens over synths gaan lullen op dit forum :)

Ik ben Jean Schouten ....
Oh en......Leo for mod (alsof ie daar op zit te wachten)

SMS in Stook-ModuS:

Niet liegen Schouten jij heet in t Nederlands: Jan-Piet
en met de Franse slag is t: Jean-Pierre :D

Mijn voornamen betekenen: Krijgsheer Schatbewaarder
en de vrije vertaling vanuit t Latijn naar t Nederlands: Lodewijk Casper (vertaling van Casper blijft hetzelfde)

FF ontopic:
Behalve dat de mods ban's hebben uitgedeeld om diverse redenen is er nu een hoop commotie ontstaan. Vrijwel iedereen lucht zn hart in dit topic en alles is nu onderhand wel gezegd en gepost.

Wel vraag ik me onderhand een aantal dingen af:
- Wordt er lering uit dit topic getrokken?
- Is er een actie plan vanuit de mods om met de geplaatste opmerkingen het eea te veranderen?
- Wordt LEO echt mede-mod?
:okdan:

Het kwaad is geschiedt, omkijken naar gisteren moet geen dagtaak worden want gisteren is niet vandaag en/of morgen. Gisteren is al geweest en onveranderbaar. Vandaag is de dag die geleefd moet worden en naar morgen kijk je uit.

M'b CP251 komt eindelijk deze week binnen. kunnen we weer eens over synths gaan lullen op dit forum :)

Hey Raphie hier wel even on-topic blijven he? Over synths lullen doe je maar in het goede subforum... :D

Ik ben DenDer Matana en eigenlijk heet ik Dennis Matana maar daar reageer ik niet meer op....dus DenDer hier en in het normale leven....niet mee eens? opflikkeren, oprotten, optieven, opteren etcetcetc....8D

leo schoutrop alias sunny pedaal , zie tekst boven plaatje links ( ook wel bekend als schele sufkuttel voor vrienden, maar ik heb geen vrienden ) verder is het wel oke , dank u

Dus jij vind het niet erg als we je Bout Blommers gaan noemen? :D :mega:
Nou, dat gaat nog net, maar als het Wous wordt, dan... dan... Ka-Boem! (of Ka-Bul, of is dat weer politiek?)

Maar DenDer, dan ben je eigenlijk wel met 'n echte naam bezig en dat is natuurlijk veel gevoeliger. "Wat praat jij over mijn moeder?" Gaat'ie weg of niet...?

Nick-naampjes zijn er alleen voor om onder werktijd te kunnen posten, want dan kan de baas het niet meer herleiden tot de desbetreffende persoon.

Wout

Zeg, maar Wout, dat was natuurlijk wel een geintje he van me dat van Bout.....en mensen/vrienden noemen mij echt DenDer en geen Dennis.....:okdan:

M'n vriendin noemt me altijd dekhengst... ;-P

Uuuuuuuuuuuuh, waar is het voor?................., mijn echte naam?..........

was hier net zo lekker anoniem, cq , incognito.

straks wil er ook nog iemand een foto.

maar goed dan, Henk is de naam, Henk smith, alias Fatass Jones0251.............

:mega:
groeten,
jeroen

Het gaat hier natuurlijk niet om, maar in die eerdere thread was iemand beledigd omdat er een smakeloze grap was gemaakt over z'n nick name. Dit lijkt me toch te veel een 'beledigingscultuurtje'. Kritiek of grapjes over mij mogen niet, want dan word ik boos. En als je boos op mij bent, dan word ik boos. En als ik boos ben, dan ga ik rare dingen doen. En misschien sla ik je dan wel dood... Is het nooit opgevallen, al hoewel wat aan de heftige kant hier op dit forum, maar dat het begrip 'zinloos geweld', zoals we dit nu kennen, zo'n 25 jaar geleden niet bestond? Het is een probleem van een bepaalde generatie, waarvan velen op dit forum deel uitmaken. Ik heb soms wel eens het gevoel dat de pubertijd, trouwens een 'westers' probleem, niet meer van het 14e tot 17e levensjaar duurt, maar van het 10e tot 35ste! Pubers ervaren frustraties als beledigingen en nogal zeer persoonlijk ook nog...

Tjee, zeg, ik ben een grotere zedenmeester dan de moderatoren :D

Wout

PS, mag dat, tjee? Per slot is het een verbastering van Jezus en dat is de naam des Heren ijdel gebruiken en dat is toch vloeken? Jemineetje zeg. Oei, kan dat wel? (Jezus+Maria)

"Deze thread is ver over zijn houdbaarheidsdatum en wordt aldus gesloten"

o nee, dat was die andere, met feedback/kritiek op de moderators. die hebben een wat kortere levensduur in de regel.

even over de posts in deze thread: hebben jullie nou nooit de behoefte te wachten met het maken van een grap, tot je een goede weet?

Laatst gewijzigd:
"Deze thread is ver over zijn houdbaarheidsdatum en wordt aldus gesloten"

o nee, dat was die andere, met feedback/kritiek op de moderators. die hebben een wat kortere levensduur in de regel.

Precies mijn idee, Leo...

Ik zit met aandacht een thread te lezen waarin interessante feedback wordt gegeven, lees de hele thread door zodat ik een geïnformeerde en weldoordachte bijdrage kan leveren en wat blijkt? Alweer op slot... Man wat een aanfluiting.

Oh en ik heet Marcus Moonen :P

even over de posts in deze thread: hebben jullie nou nooit de behoefte te wachten met het maken van een grap, tot je een goede weet?

jawel hoor, helaas meestal pas nadat ik hem geplaatst heb.

Ja,. daar heb je wel een punt,.. maar als je te lang wacht zit je met je grap in t luchtledige omdat desbetreffende thread gesloten is,..

Dus in principe kun je beter een slechte ondoordachte grap die echt helemaaaaal niet grappig is ruim op tijd posten ipv een goede grap te laat!!!!

Want er is tenslotte niks zo frustrerend als een goede grap die je met niemand kunt delen!! 8)

Back