Mijn naam is....

Mijn naam is Niels

Ik snap echt nog steeds niet waarom het Synthforum het niet toelaat dat ik vriendjes probeer te zoeken via SF die ook xboxlive hebben en synthesizers

Voor mij is het gewoon erg relaxed om na het werk te xboxen en over synths te ouwehoeren.

Blijkbaar mag je wel Hyves vriendjes uitnodigen via sf maar xbox is een no go :stupid

Hey Onrust welkom bij de 1000+ club.:okdan:

Laatst gewijzigd:
M'n vriendin noemt me altijd dekhengst... ;-P
Hmm,.. da's vast haar nieuwste taktiek,..
In de tevergeefse hoop dat je dan gemotiveerd raakt om eindelijk es achter je gear vandaan te komen en je es met haar gaat bemoeien misschien?

Heheh... soldeerbout...vriendin...soldeerbout...vriendin...soldeerbout...vrie...eerst 'n jointje draaien dan maar...

En ik heb nie echt 'n tafel om te dekken, ligt meestal vol met zooi enzo..

Laatst gewijzigd:
Jij dekt natuurlijk elke dag de tafel

Ik leg mijn vriendin altijd op tafel, twee vliegen in één klap!

De zinsnede "Het is jouw beurt om de tafel te dekken." krijgt dan wel een dubbele betekenis ;).

zit ik hier toevallig op het basgitaar forum?

Zeg, maar Wout, dat was natuurlijk wel een geintje he van me dat van Bout.....en mensen/vrienden noemen mij echt DenDer en geen Dennis.....:okdan:

DRUK en DAN er:doei:

Heb nog nooit iemand met 'n soldeerbout in z'n gitaar zien porren..

Tuulk wel,. ik heb een Gibson RD custom met Moog inside!
Was nog niet nodig maar kan me voorstellen dat een geile gitaarbouwer daar weles met zn soldeerbout in wil zitten porren.

06-soldeerme

En dan je zoon 020 noemen en je dochter 030.......
020 is van exin a*dam ...en 030 is al 6 kan byna lopen van andere ex uit o30 [utregggg]:geslaagd:

mijn naam = Ron de Rooij
mn eerst alias was / is Rondroyd
is iets van toen ik as eerst internet account ooit mn eerste email naam moest verzinnen ,...... wilde altyd iets mico bionix in/aan me hebben
soort world of warcraft....pseudo nickname aleen dan 20 jaar eerder

op de een of andere manier [weet egt niet waarom benjk volwassen geworden met de r-ond nickname ...[soms lekker om te weten asmn internet weesr afgesloten is dat er berichten uit de grond schieten ;
as " waars is R-ond gebeleven "
gaat leker verderssssssssss..:slotje:

Aansluitend de collectieve rebirth in het feedbackforum.

:( Thanks! Had dat draadje niet gezien, en nu heb ik hoofdpijn van alle onzin daar.. (hoewel ik ook wel een paar keer geglimlacht heb.. :D )
Drukte om internet... boohoo, *** noemt mij een eikel...nou dan noem IK hem een nog grotere eikel! :dubbel:

Enfin, degenen die me moeten kennen qua echte naam, kennen me al en de rest mag 't aan me vragen als ze dat boeit.

Zie 't nut er niet zo van in om nicknames aan te passen in echte namen (alsof je dan geen nepnaam kan gebruiken ;) ), vind 't sowieso triest als je je gaat 'misdragen', omdat ze je echte naam toch niet kennen.. :Z

Mijn naam is Niels

Ik snap echt nog steeds niet waarom het Synthforum het niet toelaat dat ik vriendjes probeer te zoeken via SF die ook xboxlive hebben en synthesizers

Voor mij is het gewoon erg relaxed om na het werk te xboxen en over synths te ouwehoeren.

Blijkbaar mag je wel Hyves vriendjes uitnodigen via sf maar xbox is een no go :stupid

Mja, ken ik wel inkomen (Hyves-thread vind ik dan idd ook wel een beetje..), maar persoonlijk zou ik dat dat gewoon 'oplossen' door een uitnodiging in je 'handtekening' te zetten.
Staat dan gelijk in AL je berichten waar dan ook, dus bereik je NOG meer personen ;)

Jullie mogen me ook "Von Naphoven" noemen als jullie dat leuker vinden.

Mijn naam is Stefan... :okdan:

Mijn naam is Niels

Steam dan? Ik heb geen xboxlive! :P

Ik zit ook op Xbox Live maar ik wil eigenlijk alleen maar lekkere wijven in mijn friends list.

Back