Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de echte viezerik (en dat is een understatement) is nutuulk:

Walt_disney_portrait.jpg

Hee... die man wou laats bij ons de kelder huren...

ja vreemd, sommige nummers zijn playback zoals nu will you be there en andere zijn weer live gezongen... :confused:

Volgens mij neemt de playback-kans evenredig toe met het aantal danspasjes dat hij moet doen, al leek Billy Jean wel helemaal live en daar gingen de voetjes toch wel even stevig van de vloer.

Maar al met al een geweldige show.

de show is idd wel goed, maar wat is dat geluid slecht gemixed zeg..

ik heb een dvd van dire straits uit datzelfde jaar en die klinkt een stuk beter

Volgens mij is dit gewoon een oude VHS band die nog van Bart de Graaff is geweest.

Heal the World. Plaspauze!

die film was trouwens ook mega weird, allemaal snippers... geen touw aan vast te knopen
attachment.php

Zo, net de film Moonwalker gekeken.
Wat is dat toch leuk he, bijna 20 jaar geleden toen ik 'm zag en dan nu opnieuw. Elk fragmentje komt dan weer als een soort herinnering omhoog.
Dan pas besef je hoe geniaal het menselijk brein soms werkt! :)

Maar inderdaad zeg... wat een slechte film!!!
Het gaat echt nergens over, het verhaal is echt gewoon TE kinderlijk en simpel en tja, sommige stukjes; Michael verandert in een auto... jaaaaja, logisch! Nee, na het zien van een vallende ster verandert michael ineens in een mega robot welke daarna weer verandert in een spaceship... jaaaaaaaaaa zeeeeekers.... hahaha, bizarriteit ten top!!! :)

Toch moet ik zeggen dat de special effects voor '88 wel helemaal top zijn!!!
Die robot is wel vet mooi gedaan voor die tijd.

Al met al, een rare, maar wel zeer vermakelijke film! :okdan:

het lijkt er ook op dat er 2 ideeen aan elkaar zijn geplakt... dat er is begonnen met dat stukje met die motor maar dat ze daar toch maar van af hebben gezien, maar toen het 2e stuk (met o.a. smooth criminal er in) toch wat kort was (slechts 40 min) hebben ze die maar aan het eerste idee geplakt en om de boel NOG langer te maken (zodat het een fatsoenlijke movie lengte had van 1,5 uur) nog wat historie en clips tussendoor :D
Al met al, een rare, maar wel zeer vermakelijke film! :okdan:
jeuksentiment zal je bedoelen, YouTube - Michael Jackson's Moonwalker-Part 9 :dubbel:

Laatst gewijzigd:

Wie is die irritante neger die rechts zit? Sjongejonge zeg, eikel!

Die pa van MJ is trouwens ook echt gewoon de grootste bak stront die er op aarde rondloopt he. Als hem wat overkwam zou ik er geen traan om laten!

Verder is het echt een k#t interview. Alleen maar ontwijkende antwoorden, ja dat krijg je als je zulke vragen gaat lopen stellen. Heel erg slecht.

Maar let's face it; als Joe MJ vroeger niet zo zwaar mishandeld had, dan was MJ niet zo compleet wacko geworden en na alle waarschijnlijkheid, niet zo beroemd!

Verder is het echt een k#t interview. Alleen maar ontwijkende antwoorden, ja dat krijg je als je zulke vragen gaat lopen stellen. Heel erg slecht.
en dat kostte hem dan ook nog eens $5000 voor pa jacko en $500 voor die schreeuwneger in de hoek...
vraagman schreef:
huh? hoe weet jij dat 6?
Louis_And_Michael.avi

en dat kostte hem dan ook nog eens $5000 voor pa jacko en $500 voor die schreeuwneger in de hoek...

Als ik Louis Theroux was, dan had ik bijvoorbaat een paar breednekkige bullebakken ingehuurd, om na het interview buiten Joe Jacko en die schreeuwneger eens even een flink pak rammel te geven en daarna die centjes terug af te pakken! *D

Als ik Louis Theroux was, dan had ik bijvoorbaat een paar breednekkige bullebakken ingehuurd, om na het interview buiten Joe Jacko en die schreeuwneger eens even een flink pak rammel te geven en daarna die centjes terug af te pakken! *D

dat ie dat niet doet is juist de kracht van Louis!
:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back