Raad Het Schema!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
er zijn wel meer synths met keytracking hoor...

:)

maar het is een moog dus?

6, geef hints ;)

realistic MG-1 (by Moog)

ff miereneueken....

6, het is geen stroom schema, maar een routing schema ;)

Ik had vroeger een trekker van technisch lego.

Die had ook een schema. Echt tof joh!

Maar is het nou een Moog of niet?

zullen we de volgende keer maar een echt "stroom"schema posten? op het makkelijk te maken? 8~

zoals deze ?

Attachments

• schema.jpg
    schema.jpg
    134 KB · Bekeken: 73
Origineel geplaatst door STicKX
er zijn wel meer synths met keytracking hoor...

Klopt, maar bij de meeste is de hoeveelheid variabel. Bij Moog kan je enkel kiezen uit niks, half of volledig.

leuk zo'n schema, ,misschien dat ik 'm een keer in de nieuwe Reaktor ga nabouwen. En met wat veranderingen [een levende merel gekoppeld aan de LFO] noem ik em de '6 trak synth!'8D

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
leuk zo'n schema, ,misschien dat ik 'm een keer in de nieuwe Reaktor ga nabouwen. En met wat veranderingen [een levende merel gekoppeld aan de LFO] noem ik em de '6 trak synth!'8D

En daarmee maakt Naton dan een nieuwe monotrack, heb ik ook gedaan. Met dien verstande dat de "6 trak synth!" die ik heb gebruikt, liever niet ontleed wordt tot de de oorspronkelijke onderdelen :D

Volgens my een Realistic ConcertMate (RadioShack Moog) of een Moog Liberation...

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik dacht dat het een Jen SX-1000 schema was en ik heb het even nagezocht en het klopt potverdrie ook nog!

Hoog tijd om eens wat meer buiten de deur te komen denk ik... 8D

whahahahha LOL boemtjak

Ai ai ai..

No offence maareeh..

Het nerd-gehalte begint nu toch grotere vormen aan te nemen hierzo..>:| :D ;)

Origineel geplaatst door Bass
Ai ai ai..

No offence maareeh..

Het nerd-gehalte begint nu toch grotere vormen aan te nemen hierzo..>:| :D ;)
Dit is heel nuttig. Mensen moeten weten hoe de routingen in synths werken om zo alles eruit te kunnen halen.

Als er een sub osc bij stond dan was ik voor een 101 gegaan...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mensen moeten weten hoe de routingen in synths werken om zo alles eruit te kunnen halen.

..Hmmm ik draai gewoon aan knoppen om alles eruit te halen...
Gebruiksaanwijzingen lees ik pas als ik iets ECHT niet meer weet.

Tuurlijk is het nuttig, maar met synths en zo moet je niet alles gaan analyseren de hele tijd, je moet gewoon op een gegeven moment experimenteren en knoppen draaien en misbruiken die hap!!8)

Origineel geplaatst door Bass
maar met synths en zo moet je niet alles gaan analyseren de hele tijd, je moet gewoon op een gegeven moment experimenteren en knoppen draaien en misbruiken die hap!!8)

neemt niet weg dat je nog steeds niet weet welke synth dit is... doe es een gooi ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back