6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
yup, een excuus om andere dingen te doen, de muziek zelf is maar bijzaak...Is groepsvorming en niet zozeer volk wat een muzikant komt waarderen om zijn muziek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yup, een excuus om andere dingen te doen, de muziek zelf is maar bijzaak...Is groepsvorming en niet zozeer volk wat een muzikant komt waarderen om zijn muziek.
zowiezo is er natuurlijk geen reet mis met strakke kontjes in korte rokjes
dat ik liever naar een intiem concert ga vind ik nog geen reden om het maar ok te vinden dat eoa bellenblazer dancefeesten wil afschaffen
yup, een excuus om andere dingen te doen, de muziek zelf is maar bijzaak...

Ik ben van mening "ze hadden het kunnen weten" Vooral geen water meenemen, maar vooral veel bier en pillen. En dat met die hitte.Ik bespeur hier toch erg veel sneren (drugs, kuddegedrag, alcohol) naar de mensen die denken gewoon naar een groot evenement te gaan voor een gezellige dag uit. Tussen de regels door schrijven sommigen nog net niet dat het hun eigen schuld is![]()
en je moet dan ook niet met een ander meerijden nutuulkAls je nooit gaat autorijden, zul je niet snel een auto ongeluk krijgen.

en je moet dan ook niet met een ander meerijden nutuulk![]()
Je kan de Duitse regelgeving gelukkig niet vergelijken met de Nederlandse....ook het aantal dB's wat er in DE mag worden gedraait is vele malen harder dan hier in NL.
dit soort werk iddEr kunnen weer fotootjes op hyves geplaatst worden, hoe "hot" ze zijn en welke party ze nu weer hebben bijgewoond.