Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mja, 'k stuur in 't "ergste" geval iets onder rembours op. Paypal, whatever doe ik niet. En naar 't buitenland opsturen ook niet.
Als 't in de buurt is of op de route als ik ergens anders heen moet, breng ik 't zelfs liever eerder dan dat ik 't opstuur.. maar goed..
Vind 't vervelend voor je Jos dat je 'verkoop' zo gelopen is..![]()
Ik koop al jaren heel veel spullen uit het buitenland: Tsjechie, Polen, US, UK, Australie enz enz
Zelfs ruildeals, dus iets opsturen en hopen dat je wat terug krijgt.
Nooit wat misgegaan, echt nooit............vaak met Paypal.....ook nooit problemen.
Wat ik probeer te zeggen is dat je een beetje gezond boerenverstand moet gebruiken, referenties moet verzamelen.......en deals die te mooi lijken om waar te zijn........zijn dat ook.
Nigeria? Die woont gewoon in Amsterdam Zuid-Oost hoor. Zeker net weer op vrije voeten.
Eerst geld op de paypal rekening laten storten. Vervolgens overboeken naar eigen bankrekening en wanneer het daarop staat pas versturen. Bij mij is er nog nooit iets mis gegaan op die manier.
Opsturen naar NigeriaHet mooiste is dat de persoon uit Nigeria me nu wil laten vervolgen wegens het NIET nakomen van afspraken, terwijl HIJ mij me geeft niet stuurt.

Opsturen naar Nigeria
dat je daar in 2011 nog intrapt.
P.S. Heb nu via de Nederlandse Paypal opdracht gegeven voor een betaling voor die 110 euro, kijken wat hier precies uitkomt!!
En hoe heb je dat precies geaan dan?
Weet je weker dat je niet nog een keer 110 euro gestort hebt naar deze vriendelijke meneer in Nigeria?
Wellicht verkeerd geformeerd, maar ik heb dus opdracht gegeven aan Paypal Nederland om het geld à 110 euro naar mij toe te betalen in mijn account, want dat wordt door de persoon in 'Nigeria' al die tijd beweerd.
Ik weet het ook wel dat het kwijt is, maar niet geprobeerd is nooit geschoten. En mocht het toch een eerlijk persoon zijn, dan zou die 110 euro op een of andere manier boven wat moeten komen.
Phochos