als je vertrekt ... veel succes met wat je ook nog doet nu en in de toekomst ...
als je blijft ... zie dit forum als een virtuele kroeg met electronica/synth freaks die allemaal redelijk eigenzinnig zijn en een mening hebben. in die kroeg zijn er ook kroegbazen die de vrede moeten bewaren en regels toepassen. soms wat strenger, soms wat lakser ... een kroeg/forum is niet de verenigde naties. En ja, je kan in deze kroeg ook lekker in een hoekje een biertje drinken, onopvallend, relax, zonder dat iemand je hoort of ziet ... af en toe wat zeggen als je iets nodig hebt of een vraag hebt. of gewoon praten met de mensen die je interessant vindt. als je in het midden van de kroeg een gek dansje doet, tja, dan loop je de kans wel wat over je heen te krijgen van je 'buddies' ...
en verder, eigg interesseert het me niet echt wie hier blijft, weggaat, denkt weg te gaan, denkt te komen, hier nog is maar eigenlijk al lang weg zou moeten zijn, diegenen die hier nooit geweest zijn, al diegenen die nog zullen komen, diegenen die mogelijk wat dan ook ...
zo ... ik terug naar mijn kelder ... naar mijn lieve synthjes (ze weer wat stroom geven) ... bleeps, beats, noises ...