Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
Tuurlijk! Ieder zijn smaak, en in elk genre heb je betere en slechtere.
Maar er is nu alleen een topic over wat we vinden van Dubstep. En het lijkt door de meningen hier alsof dat de allerslechtste muziekstijl is die ooit langs is gekomen. Ligt er natuurlijk mede aan omdat er geen topics zijn over andere stijlen, en omdat vele 'wannabe producers' meeliften op wat op een bepaald moment succesvol is. En er zijn hier vele liefhebbers van de ene stijl, en minder van de andere.
Maar nu lijkt het dus net of Dubstep heel slecht zou zijn, en al het andere op de wereld beter dan dat. En da's wat cru gezegd vind ik.

Maar goed, ik ken weinig Dubstep. Enkel Skrillex en degenen die meededen op de dubstep crossover style CD van Korn. En dat is een hele geslaagde combinatie geworden vind ik zelf, metal met dubstep.
En van Skrillex heb ik ook alleen Bangarang. Leren kennen door mijn dochter van toen 14. Een week nadat ik concertkaartjes voor haar (en mezelf) had gekocht voor Skrillex won hij 3 Grammys. Echt grote bagger ben je dan toch echt niet. Ik schreef al eerder, er is volgens mij ook een flinke portie jalouzie in het spel hier........:D

Zoek eens Broken Note op en dan hoor je de diepere dubstep, daar krijg ik echt de positieve rillingen van.

Of zo iets als dit.

Te geweldig gewoon.

Eerlijk gezegd kan het me geen ruk schelen wat arnomusicman vindt, ik blijf de muziek van Skrillex agressieve zooi vinden met voor mij niks interessants qua progressie of melodie.

Dat jij het leuk vindt prima, we zijn hier op een discussieforum dus iedereen mag zijn mening geven, maar je opmerking over het jaloers zijn laat wel weer zien op welk niveau je zit.

Eerlijk gezegd kan het me geen ruk schelen wat arnomusicman vindt, ik blijf de muziek van Skrillex agressieve zooi vinden met voor mij niks interessants qua progressie of melodie.

Dat jij het leuk vindt prima, we zijn hier op een discussieforum dus iedereen mag zijn mening geven, maar je opmerking over het jaloers zijn laat wel weer zien op welk niveau je zit.

Als jij iets niet mooi vind, betekent het niet direct dat het slecht is. Over op welk niveau je zit gesproken.

Toevallig heb ik voor het eerst eens wat Skrillex gedownload en geluisterd de afgelopen week. Ik vind het wel lekkere muziek, maar het verveelt ook wel snel. Ik hou me zeker aanbevolen voor betere voorbeelden in het genre, op het gebied van dubstep is mijn kennis ongeveer 0,0.

'k denk dat ik een manier gevonden heb om 'dubstep' goed te beginnen vinden ....

"Gewoon een remix van maken, of wat sampeltjes van gebruiken in een eigen track"
Ni om commercieel te releasen, maar gewoon, om mss de drempel wat te verlagen;.

Met skrillex had ik ook veel moeite, gewoon een (te) wilde boel vond 'k..

Soit, hier mijn remix: 6) 575-Skrlx-A-3.m4a
http://www.stephenm.be/music-stephen.htm

't zal ook wel dikken brol zijn voor de kenners hier, maar tja,
Ik ben der toch al enkele dagen van in turbo-mode.. :)

en tja, zo'n remix verlegd toch wel m'n grenzen..

Moet zeggen dat nu ik me er een beetje in verdiep, ik 'dubstep is cool' of 'dubstep is shit' toch wat kort door de bocht vind. Een Eskmo klinkt toch heel anders dan een Skrillex en zo zullen er ongetwijfeld nog vele andere zijn. In een avondje dubstep luisteren heb ik al zo veel varianten en sferen en tempo's gehoord.

Ik vind het wel iets, voor mij is het nieuw (ben niet meer zo hip en down with the kids tegenwoordig) en best leuk om eens in te duiken na jarenlang techno/progressive enzo.

Moet zeggen dat nu ik me er een beetje in verdiep, ik 'dubstep is cool' of 'dubstep is shit' toch wat kort door de bocht vind. Een Eskmo klinkt toch heel anders dan een Skrillex en zo zullen er ongetwijfeld nog vele andere zijn. In een avondje dubstep luisteren heb ik al zo veel varianten en sferen en tempo's gehoord.

Ik vind het wel iets, voor mij is het nieuw (ben niet meer zo hip en down with the kids tegenwoordig) en best leuk om eens in te duiken na jarenlang techno/progressive enzo.

probeer eens Burial en/of Kode 9 , heeft ongeveer niks met skrillex te maken , een pak rustiger
Of jullie eigenste '2562'
Of scuba

Ik allebei niet.

ik speelde hiermee in 1982 :

1960_GRUNDIG_TK24.jpg

dubstep_studio.jpg

WOW VETTE PLUGIN! Click to make music NOW! :duivels:

Back