Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben gewoon bezig met geluiden en die geluiden vragen erom dat daarna andere geluiden ten gehoren komen en dat allemaal op een bepaald ritme. Ik zie wel aan het einde hoe anderen mijn muziek gaan indelen in 'een stroming' (je zal trouwens wel enkel een hele rare, vragende, onbegrijpende kop van mij terug kunnen verwachten..)Simpel, maar effectief. Vind 'm wel leuk!Vind deze wel grappig. Hoor je vaak in de reclame stukjes op extreme channel.
http://www.sakuranotes.jp/Music154137.html
Electro invloedjes.
Je kunt het van alles noemen, maar je gaat daarmee dan voorbij aan wat dubstep in essentie is: een unieke kruisbestuiving van allerlei stijlen muziek.
Nergens komen dance, hiphop, pop, jazz, reggae, rock, techno etc. zo samen als bij dubstep. Wat mij betreft is het één van de meest interessante ontwikkelingen van de afgelopen jaren, en het is niet voor niets dat zowel Candy Dulfer als Korn elementen ervan in hun muziek kunnen verwerken. Als je dat niet doorhebt omdat je je slechts kunt focussen op één aspect van de muziek, dan mis je wel wat denk ik.
De rest is voor homo's.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Ja hé, die dubstep van tegenwoordig is ook niet netjes
Bericht door een moderator:
Houden we de discussie een beetje netjes ?