ik hou wel van een aantal kleine "one trick ponys" en wees eerlijk hoeveel NIEUWs kan je nu eigenlijk nog in een analoge bak stoppen, daarnaast ik het crisis dus 500 euro bakjes zullen het misschien wel beter doen dan 5000 EURO bakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik de enige die tevergeefs naar de oscillator octave switch en tune knoppen zoekt?
Kan je de oscillators niet t.o.v. elkaar verstemmen dan? (bijv. 5en). Ik hoop dat ik erover heen kijk want 3 oscillators die allemaal verplicht in dezelfde pitch spelen is toch een beetje zonde van het potentieel...
(ja, ik heb gezien dat er een keyboard transpose op zit, da's toch net wat anders)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T2sfz8KFuiY
hij hij heeft 1 vco en en nog een sub osc. de sub osc heeft volgens mij een octave switch met twee standen. je hebt geen detune of semitones enz (voor zover ik weet).
wat ik wel raar vindt is: Hij is 100% analoog signal path ! Maar de lfo's en arpeggiator zijn digitaal...
hmmm
Maak anders een patch-sheet > opgelostPreset geheugen is voor kneuzen zonder fantasie......kom op nou noem eens 1 classic analoge monosynth met toetsen en geheigen?
) als je hem in producties wil gebruiken. Met sysex bijvoorbeeld en een mooie editor? Dat moet toch lukken bij Arturia...Is toch wel verdomd handig (lijkt mij, mijn Juno heeft het niet) als je hem in producties wil gebruiken. Met sysex bijvoorbeeld en een mooie editor? Dat moet toch lukken bij Arturia...

Preset geheugen is voor kneuzen zonder fantasie......kom op nou noem eens 1 classic analoge monosynth met toetsen en geheigen?