Moderators: waar zijn jullie nou mee bezig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben deze topic gestart omdat ik vind dat er inconsequent met de forumregels wordt omgegaan.
Dat de betreffende topicstarter van het topic waar het om gaat daar op reageert en zijn kant van het verhaal laat horen lijkt me niet meer dan logisch. Maar dat er vervolgens lieden zijn die hun gal willen spugen over deze persoon en de prijzen die hij hanteert dan stel ik dat niet op prijs.
Daar gaat het nu totaal niet om. Het gaat er om wat wel en niet gepost mag worden en dat daar consequent naar gemodereerd moet worden. Dus: 1 handelaar verbieden te posten, dan alle handelaren verbieden te posten.

wat me ook verbaast is dat geen van de regelmatig meelezende moderators nu de behoefte voelt, even te zeggen dat er on topic gegaan moet worden.

Ik zie hier geen mensen hun gal spugen hoor. Ik zie alleen maar mensen reageren op Leo en co.

En ik ken "de prijzen".

in ieder geval van de kawai k5000w ;)

(na al jouw off topic gezeik dat ik niet goedkoop ben (ja, dat doet ertoe!) mag ik ook wel 1 keertje, vind ik zelf.) ;)

Ja Leo, ze moeten je echt hebben.

jij begrijpt er echt helemaal niets van. er zit een idee in je hoofd, 'leo vindt dat ze hem moeten hebben' en van daaruit ga je alles kloppend maken. daar gaat het mis. zo is het ook allemaal begonnen.
het hondje van asterix.

het boeit mij totaal niet of ze mij moeten hebben of niet, het gaat erom dat je consequent moet modereren, omdat je je anders belachelijk maakt, als je dan ineens flink komt posten: gaan we wel on topic heren??!! of een draad verwijdert of op slot gooit, omdat het je zo uitkomt.

maar nogmaals, ik geloof niet dat jij het begrijpen wil of kan.

Laatst gewijzigd:
Ik reageerde puur omdat Leo zich zo achtergesteld en benadeeld voelt, waar volgens mij geen enkele reden toe is.
Natuurlijk wel en daarom ben ik deze topic juist gestart. Als 1 handelaar niet meer mag posten maar anderen wel dan word je benadeeld en daar gaat het topic nou juist over: consequent zijn. Zouden jullie (Leo en na'keithia) nu even niet meer willen posten ajb? Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de boel straks op slot gaat.

Als er in de regels staat geen handel, dan geen handel toch? verder steken de mods hun vrije tijd in dit forum en zonder mods geen forum...

ik heb nog nooit iets van leo gekocht verder trouwens :D

Maarre lang verhaal kort, Leo mag hier geen mooie spullen meer verkopen?

Das helaas wel waar het op neer komt.

...en daar gaat het topic nou juist over: consequent zijn. Zouden jullie (Leo en na'keithia) nu even niet meer willen posten ajb? Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de boel straks op slot gaat.

Vooral het modder gooien is niet echt nuttig..

Laatst gewijzigd:
Lekker hoor, nieuwe moderatoren en gelijk rechtlijnig volkorengedrag. Laat eerst maar eens wat zien heren. Altijd prettig zaken gedaan met Leo en hoop dat nog eens te doen. De markt bepaalt de prijzen en door al die import door Leo zijn prijzen eerder gedaald dan gestegen hoor, en bovendien houdt -ie zo ook de betere reparateurs aan het werk.

Ik ben niet dood hoor ;)

Ik post voortaan wel bij interessante gear gevonden, bovenaan de trap ;)

Kan er nog gereageerd worden ook, als het te duur is

Dus Leo wil dat anderen er ook af worden gegooid? Waar is de collegialiteit gebleven Leo?
Uit deze post blijkt wel dat jij de onvolwassen trol bent hier. Ik verzoek je vriendelijk even je mond te houden omdat je argumenten volledig de plank mis slaan maar je hebt het blijkbaar niet door. Als je je frustraties zo graag wilt uiten en een goede onderbouwing hebt dan hoor ik dat graag maar hou je ajb even een tijdje je muis in bedwang in dit topic.

Oh dit vind ik slecht... een echte ouderwetse relthread en ik word niet eens uitgenodigd via PB / msn ofzo...

:(

(ga nu ff lezen waar het over gaat en partij kiezen voor meer anarchie op synthforum ;))

-C-

Laatst gewijzigd:
zolang ik me kan heugen (en waarschijnlijk ook nog eerder dan dat heftige feest van oud-en-nieuw) zijn dr duidelijke regels mbt commerciele handel.

en zolang ik me kan heugen... ...is dr altijd al wat wrijving geweest tussen moderators en Leo hierover...
Dus eigenlijk gaat dit topic over niets nieuws volgens mij.

-C-

ik heb hier werkelijk nooit 1 aanmerking op gekregen of wat dan ook, nooit sprake geweest van enige wrijving op dit punt. wel aan en verkopen trouwens.

Maar laten we voorop stellen dat deze actie niet over 1 nacht ijs is gegaan en het de toon is die de muziek maakt.

Nou, laten we dat dan inderdaad maar voorop stellen.
En dan zeg ik: 'Dus tóch!'

Ik heb niks gemerkt van vorst omtrent deze actie, die kwam voor mij uit de lucht vallen, maar je geeft al aan, mijn toon stond je niet aan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back